The news is by your side.

Advertisement

مولانا کا دعویٰ، شیخ رشید کا جواب، دور دور تک الیکشن نہیں دیکھ رہا

اسلام آباد: مولانا فضل الرحمان کے دعوے پر وفاقی وزیر شیخ رشید نے جواب دیتے ہوئے کہا ہے کہ دور دور تک الیکشن نہیں دیکھ رہا، عمران خان پانچ سال پورے کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ مولانا فضل الرحمان استعفیٰ لینے آئے تھے لیکن خالی ہاتھ چلے گئے، عمران خان نے کہا تھا این آر او نہیں دوں گا اور نہیں دیا، میڈیا پر تاثر دیا گیا کہ نواز شریف آج مرا یا صبح مر جائے گا، میڈیا کو بے وقوف بنانے پر ڈاکٹر عدنان اور ڈاکٹر وقار سے تفتیش ہونی چاہیے۔

وفاقی وزیر نے کہا کہ وزیر اعظم عمران خان سے ریلوے کے حوالے سے میٹنگ کی، وزیر اعظم نے 2 ٹیکنیکل ایڈوائزرز کے لیے منظوری دی ہے۔ وزیر اعظم کمانڈ اینڈ کنٹرول سینٹر کا افتتاح کریں گے۔ ریلوے کے لیے یہ سال فریٹ اور لینڈ کا ہے، ریلوے تاریخ میں پہلی بار فریٹ ٹارگٹ سے آگے ہے۔ بائیو میٹرک کو آف سورس کرنے جارہے ہیں۔ ریلوے سے ہر قسم کا مافیا ختم کیا جائے گا۔ ایم ایل ون سی پیک کی شہ رگ ہے۔

تازہ ترین:  3 ماہ میں تبدیلی کی یقین دہانی سے متعلق مولانا فضل الرحمان کا بڑا دعویٰ

انہوں نے کہا کہ چین کی ریلوے دنیا میں نمبر ون پر ہے۔ چین سے ایم ایل ٹو پر بھی بات کر رہے ہیں۔ سی پیک سے متعلق امریکا کو تحفظات ہیں۔ امریکا کے پیٹ میں درد ہے کہ چین سرمایہ کاری کیوں کر رہا ہے، جب امریکا کا مطلب پورا ہو جائے تو گڈ بائی کر کے چلا جاتا ہے۔ وزیر اعظم نے ہر فورم پر ایم ایل ون سے متعلق بات کی، ایم ایل ون بننے جا رہا ہے، سہرا عمران خان کے سر سجے گا۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ ن لیگ اور پیپلز پارٹی کی فنڈنگ کی بھی اسکروٹنی ہونی چاہیئے۔ تحریک انصاف الیکشن کمیشن سے سرخرو ہو کر نکلے گی۔ انہوں نے کہا کہ آصف زرداری کے 5 کیسز میں پلی بارگینگ شروع ہوگئی ہے، نیب عنقریب خزانہ بھرنے جارہی ہے۔ پرویز الٰہی سسٹم کا حصہ ہیں، عمران خان نے انہیں فون کیا تھا۔ وزیر اعظم نے کہا تھا این آر او نہیں دوں گا اور نہیں دیا۔ احتساب سب کا ہونا چاہیئے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں