The news is by your side.

Advertisement

مارچ تک نیب کو بہت ساری رقم پلی بارگین کی شکل میں ملے گی: شیخ رشید

کراچی: وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید کا کہنا ہے کہ مارچ تک نیب کو بہت ساری رقم پلی بارگین کی شکل میں ملے گی، موجودہ حکومت اپنے 5 سال پورے کرے گی۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ کراچی ریلوےمیں بہتری کے لیے ٹینڈر کیے گئے۔ موجودہ حکومت اپنے 5 سال پورے کرے گی۔

وزیر ریلوے کا کہنا تھا کہ الیکشن کمیشن پر اپوزیشن سے مل بیٹھ کر بہتر فیصلہ کریں گے، مولانا فضل الرحمٰن سے دسمبر کے بعد بات کروں گا۔ بہت سارے لیڈر نئے سال کا آغاز لندن میں کر رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ مارچ تک نیب کو بہت ساری رقم پلی بارگین کی شکل میں ملے گی، یہ سیاستدان نہیں بلکہ یہ حادثوں کی پیداوار ہیں۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ آصف زرداری جیل کاٹ سکتے ہیں مگر نواز شریف نہیں۔ کوئی مائنس فارمولہ نہیں ہوگا۔ نواز شریف اور زرداری کی کوئی سیاست نہیں دیکھ رہا۔

انہوں نے کہا کہ آرمی چیف کی ایکسٹینشن سے متعلق جلد فیصلہ ہوجائے گا، پی آئی سی واقعے پر کالے کوٹ کو بڑی ندامت اٹھانی پڑی۔ اسپتالوں پر پڑھا لکھا طبقہ حملہ نہیں کر سکتا۔ پی آئی سی واقعے سے وکلا کا اپنا امیج تباہ ہوا۔

شیخ رشید نے مزید کہا کہ مہنگائی اور بیروزگاری کم کرنا ہمارے لیے بڑا چیلنج ہے، کراچی سرکلر ریلوے کا 38 کلو میٹر کا ٹریک خالی کروا دیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں