The news is by your side.

Advertisement

یوم پاکستان کی پریڈ میں وفاقی وزرا نے شرکت نہ کر کے ایک پیغام دیا: شیخ رشید

کراچی: عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے کہا ہے کہ آج کوئی وزیر اسلام آباد میں ہونے والی  پریڈ میں نہیں گیا، یوم پاکستان کی پریڈ میں وفاقی وزرا نے شرکت نہ کر کے ایک پیغام دیا ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام ’سوال یہ ہے‘ میں انٹرویو دیتے ہوئے کیا، شیخ رشید کا کہنا تھا کہ موجودہ حکومت مارشل لا کی پیدا وار ہے، یہ لوگ دنیا گھومتے رہتے ہیں اور یہاں لوگ بے روز گار پھر رہے ہیں لیکن  حکومت کو کوئی فکر نہیں۔

انہوں نے کہا کہ نواز شریف معافی مانگ رہا ہے اس لیے کہ ا نہیں سزا نہ ہو، وہ اب کہہ رہا ہے کہ اداروں سے بات چیت کے لیے تیار ہوں، نواز شریف کی بھر پور کوشش ہے کہ درمیانی راستہ نکل آئے، جیسے جیسے سزا کے دن قریب ہوں گے ان کی اور مریم نواز کی سیاست بدلتی جائے گی۔

شریف خاندان سے مناظرے کے لئے تیار ہوں، شیخ رشید

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ تحریک انصاف سے نگراں وزیر اعظم کے لیے نام پر مشاورت کی ہے، اس حوالے سے مزید مشاورت 26 مارچ کو ہوگی، جہاں تک میرا معاملہ ہے تو میں کوئی منی لانڈر نہیں، میں نے 20، 20 کمپنیاں نہیں بنائی، کبھی یہ نہیں کہوں گا کہ مجھے کیوں نکالا۔

سربراہ عوامی مسلم لیگ نے کہا کہ الیکشن ٹریبونل سے اپنی پٹیشن پر کیس جیت چکا ہوں، سپریم کورٹ نے میری درخواست پر فیصلہ محفوظ کیا ہے اس پر بات نہیں کرسکتے، جو بھی فیصلہ ہوگا اسے قبول کروں گا لیکن یہ نہیں کہوں گا کہ مجھے کیوں نکالا۔

بغاوت کالفظ کیپٹن(ر)صفدرنے21گاڑیوں کےپروٹوکول سےسیکھا،شیخ رشید

ان کا مزید کہنا تھا کہ معاشی خسارہ دن بدن بڑھتا جارہا ہے، ڈالر کی قدر بڑھتی جا رہی ہے، اسحاق ڈار کے کرتوتوں کی سزا آج پوری قوم بھگت رہی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں