The news is by your side.

Advertisement

مفت شناختی کارڈ، شیخ رشید نے وزیرداخلہ بنتے ہی عوام کو بڑی خوشخبری سنادی

اسلام آباد : وفاقی وزیر داخلہ شیخ رشید کا کہنا ہے کہ شناختی کارڈ 40 دن کے بجائے 15دن میں مفت جاری ہوگا، انشااللہ 2 ماہ دیں خواہش ہے پاسپورٹ اور نیشنلٹی سب ایک چھت تلے ہو۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر داخلہ شیخ رشید نے نادرا ہیڈ کوارٹر کا دورہ کیا ، اس موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے وزیرداخلہ نے کہا کہ نادراکادورہ کیاہے، نادراحساس ادارہ ہے ، زبردست کام ہورہاہے ، نادرامیں بہت لوگ محنت کرتے ہیں۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ نادرامیں پورے ملک کا ڈیٹا ہے، نادراکےدورےپراہم فیصلے کیےہیں، اس ہفتے سے نادرا کا ہیڈ کوارٹر کھلا رہے گا جبکہ 50نادراکےنئےسینٹر کھولیں گے ، جو 24 گھنٹے کھلے رہیں گے اور تمام تحصیل ہیڈ کوارٹرز میں نادرا آفس کھولیں گے۔

وفاقی وزیر داخلہ نے کہا کہ شناختی کارڈ 40 دن کے بجائے15دن میں مفت جاری ہوگا جبکہ پہلا مفت شناختی کارڈ 15 دن میں ملے گا۔

ان کا کہنا تھا کہ کوروناکی ویکسین امپورٹ کرنےکی تیاری کررہےہیں جبکہ 16لاکھ اسلحہ لائسنس جاری کیےہیں۔

شیخ رشید نے کہا کہ پاکستان کی تمام ایمبیسیزمیں شناختی کارڈاورپاسپورٹ آفس کھولیں گے، جس کو نادرااس کو سپروائزکرے گا فارن آفس ہمیں سپورٹ کرے گا۔

وزیر داخلہ کا کہنا تھا کہ اوورسیزپاکستانیوں کوعمران خان کی جانب سےپیغام دیناچاہتاہوں، انشااللہ2ماہ دیں خواہش ہےپاسپورٹ،نیشنلٹی سب ایک چھت تلےہو، فارن آفس سےملکرہرایمبیسی میں 2مشینیں بھیجیں گے، اوورسیز پاکستانیوں کو یقین دلاتا ہوں تمام مسائل ٹھیک ہوجائیں گے۔

انھوں نے مزید کہا کہ آئی بی آفس ابھی 10کھلتے ہیں ، آہستہ آہستہ انہیں50 پر لے جائیں گے، موبائل وینز کوبھی بڑھانے کا فیصلہ کیا ہے۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ تنخواہیں میرامسئلہ نہیں میں کام چاہتاہوں، 16ہزار بندے کام کررہےہیں جن میں سے 3 ہزار کنٹریکٹ پرہیں، غریب کا شناختی کارڈتھانے میں چیک ہوتا ہے کسی اور کا نہیں۔

افغان مہاجرین کے حوالے سے وفاقی وزیر نے کہا کہ افغانوں کانازک ایشوہے ، 8لاکھ مہاجرین رجسٹرڈہیں، چمن گیا تھا، افغان شہری آرہے تھے اورلاکھوں جارہےتھے، کسی کے پاس پاسپورٹ وغیرہ کچھ نہیں تھا۔

ان کا کہنا تھا کہ جب تک میں وزیرہوں کسی کنٹریکٹ ملازم کونہیں نکالوں گا، یہاں بھی ایک ڈھیلا وزیر مقرر ہوا ہے، میں نےلحاظ کیا ہے۔

اپوزیشن سے متعلق شیخ رشید نے کہا کہ پی ڈی ایم نے آناہےتوابھی آجائے،موسم ٹھیک ہےدھوپ نکلی ہوئی ہے، میں تو پہلےہی ان سےکہتاہوں آناہےابھی آجاؤموسم بھی ٹھیک ہے،عمران خان سینیٹ میں اکثریت حاصل کر گیا تو یاد رکھنا ان کی چیخیں نکل جائیں گی۔

سینیٹ الیکشن کے حوالے سے وزیر داخلہ کا کہنا تھا کہ میں پی ڈی ایم کوسینیٹ الیکشن میں حصہ لیتےدیکھ رہاہوں، اگر انہوں نےحصہ نہیں ےسلیناتوکیافرق پڑتاہےالیکشن کب ہوں، 12فروری سےانتخابات ہوسکتےہیں، ہاتھ اٹھا کر ہوسکتے ہیں یا نہیں یہ سپریم کورٹ کافیصلہ ہے، 12فروری سےلیکر12مارچ تک کسی بھی وقت سپریم کورٹ اعلان کرسکتاہے۔

انھوں نے مزید کہا کہ عمران خان کہیں نہیں جارہا،مجھ سے شرط لگانی ہے تو لگالیں، پی ڈی ایم سے تو عمران خان جانے والے نہیں۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ اسحاق ڈارکواللہ ہی لاسکاتولائےگا، میرےجھنڈےکےپیچھےڈنڈابھی ہے، یہ ڈنڈاان کیلئے ہے، جو عام آدمیوں کاکام نہیں کرتےبڑےلوگوں کےنیچے لگے رہتے ہیں۔

وزیر داخلہ نے پی ڈی ایم کے استعفوں سے متعلق کہا کہ پی ڈی ایم کوکوروناکی کوئی پرواہ نہیں، استعفیٰ دینا ہے تو دیں درمیانی الیکشن ہوجائیں گے، یہ الیکشن کا مطالبہ کرتےہیں ان کی سیٹوں پرالیکشن کروادیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں