spot_img

تازہ ترین

سابق کمشنر راولپنڈی لیاقت چٹھہ نے معافی مانگ لی

سابق کمشنر راولپنڈی لیاقت چٹھہ نے الیکشن کمیشن سے...

’غلط تاثر دیا گیا کہ مذہب کیخلاف جرائم سے متعلق دفعات ختم کیں‘

ترجمان سپریم کورٹ نے کہا ہے کہ سپریم کورٹ...

پی ٹی آئی کا بانی پارٹی کی طرف سے آئی ایم ایف کو خط لکھنے کا فیصلہ

راولپنڈی: پاکستان تحریک انصاف نے اڈیالہ جیل میں قید...

سنی اتحاد کونسل نے مخصوص نشستوں کیلیے درخواست جمع کرا دی

سنی اتحاد کونسل نے خواتین اور اقلیتوں کی مخصوص...

شیخ رشید کا ن لیگ اور پی پی قیادت کو اہم مشورہ!

پاکستان مسلم لیگ عوامی کے سربراہ شیخ رشید احمد نے کہا ہے کہ ن لیگ اور پیپلز پارٹی کی قیادت اپنے کیس 30 اپریل تک ختم کرا لیں ورنہ جیل جانا پڑے گا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق پاکستان مسلم لیگ عوامی کے سربراہ اور سابق وفاقی وزیر داخلہ شیخ رشید احمد نے سماجی رابطوں کی ویب سائٹ پر ن لیگ اور پیپلز پارٹی کی قیادت کو اہم مشورہ دیتے ہوئے کہا ہے کہ ن لیگ اور پیپلز پارٹی کی قیادت اپنے کیس 30 اپریل تک ختم کرا لیں ورنہ جیل جانا پڑے گا۔

سینیئر سیاستدان نے اپنے ٹویٹ میں انکشاف کیا کہ 90 دن میں نگران حکومت ختم ہو جائے گی۔ نواز شریف کا انتظار کرتے کرتے لوگ تھک جائیں گے۔ 13 کے ٹولے کے پاس صوبوں میں کاغذات جمع کرانے کے ممبر بھی نہیں ہیں۔ کل فائل زمین کھا گئی یا آسمان نگل گیا یہ وقت ہی بتائے گا۔

اپنے ایک اور ٹویٹ میں انہوں نے کہا کہ سعودی عرب اور چین نے جھنڈی کرا دی ہے۔ دونوں ممالک پاکستان سے اکنامک ریفامز کی ڈیمانڈ کر رہے ہیں۔ اسحاق ڈار 3 ماہ تک مذکرات مکمل نہ کرا سکے۔ یہ ڈالر 200 روپے کا کرانے آئے تھے اور 300 کا کرا دیا۔

 

شیخ رشید نے یہ بھی کہا کہ مئی تک ٹھنڈی چھاؤں میں بیٹھیں۔ اجلاس مارچ کے بجائے اپریل تک موخر ہو گیا ہے۔ انفرادی ووٹنگ امریکا کے پاس ہے جس کا پاکستان پر شدید دباؤہے۔

Comments

- Advertisement -