The news is by your side.

Advertisement

چکن ڈانس:‌ شعیب اختر اور پیٹرسن میں دلچسپ تکرار

لاہور: قومی کرکٹ ٹیم کے سابق فاسٹ باؤلر شعیب اختر اور انگلینڈ کے بلے باز کیون پیٹرسن کے درمیان سوشل میڈیا پر دلچسپ تکرار ہوئی۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر شعیب اختر نے ویسٹ انڈیز سے شکست کے بعد قومی ٹیم کی حوصلہ افزائی کے لیے ایک پیغام شیئر کیا جس میں انہوں نے پیٹرسن کو آؤٹ کرنے کے بعد جشن منانے کی تصویر شیئر کی۔

شعیب اختر نے لکھا کہ لہو، مٹھاس، غصہ، تیز دل کی دھڑکن اور غصہ ، یہ چیزیں وہ ہیں جو ملک کی نمائندگی کے وقت آپ کے ساتھ ہونا چاہیں، آپ کے سینے پر سجا ستار آپ کا فخر ہے لہذا تگڑا کھیلوں اور لڑتے ہوئے مخالف کو زیر کردیں۔

کیون پیٹرسن نے اپنی تصویر پر دیکھ کر شعیب اختر کو جواب دیتے ہوئے کہا کہ ’’دوست میں تمھارے ٹویٹ کے جواب میں بحث نہیں کروں گا البتہ جیسا کہ میں نے سنچری اسکور کرنے کے لیے آپ کو ہرطرف مارا تھا اُس کے بعد ہی آپ آؤٹ کرنے میں کامیاب ہوئے اور پھر آپ نے جشن منایا‘‘۔

انگلینڈ کے بلے باز نے لکھا کہ ’’دوست آپ حساب کتاب کے لیے اصلی طاقت تھے لیکن آؤٹ ہونے کے بعد مجھے میرا چکن ڈانس آپ کے جشن منانے سے زیادہ پسند آیا‘‘۔

بعد ازاں شعیب اختر نے انگلش ٹیم کے بلے باز کو جواب دیا کہ اُس کے باوجود ہم نے سیریز میں 0-2 سے اپنے نام کی تھی، یہ انجوائے کرنے کا وقت ہے جس پر پیٹرسن نے انہیں محبت بھرا پیغام بھیجا۔

واضح رہے کہ شعیب اختر نے کیون پیٹرسن کو آؤٹ کرنے کے بعد چکن ڈانس کیا تھا جس کی ویڈیو اُس وقت بہت وائرل ہوئی تھی۔

یاد رہے کہ پاکستانی ٹیم ورلڈکپ میں اپنا دوسرا میچ تین جون کو انگلینڈ کے خلاف کھیلے گی، پہلے میچ میں سرفراز الیون کے حصے میں عبرتناک شکست آئی تھی البتہ ہیڈکوچ مکی آرتھر اور باؤلنگ کوچ اظہر محمود پُرعزم ہیں کہ آغاز اچھا نہیں رہا مگر ٹیم کی واپسی ہوگی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں