The news is by your side.

Advertisement

کار چورنگی سے ٹکرا کر ہوا میں اُڑتی ہوئی قبرستان میں جاگری

وارسا: پولینڈ میں خوفناک حادثے کے نتیجے میں کار چورنگی سے ٹکرا کر ہوا میں اُڑتی ہوئی قبرستان میں جاگری جس کی ویڈیو سی سی ٹی وی کیمرے میں محفوظ ہوگئی۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق پولینڈ پولینڈ کے شہر ریبین لوبیز میں تیز رفتار کار ڈرائئیور سے بے قابو ہوکر چورنگی سے ٹکراتے ہوئے ہوا میں اُڑتے ہوئی دور قائم قبرستان میں جاگری جس کی ویڈیو وائرل ہوگئی۔

ایسٹر کی شام 6 بجے کے لگ بھگ پولینڈ کے شہر لوبیز میں واقع قبرستان میں عمارتوں میں گرنے سے پہلے سلور سوزوکی سوئفٹ نے وسط ہوا میں اڑتی ہوئی دور مجسمہ توڑتے ہوئے قبرستان میں جاگری۔

رپورٹ کے مطابق حادثے میں گاڑی میں آگ بھڑک اٹھی اور پوری تباہ ہوگئی، 41 سالہ ڈرائیور خوش قسمتی سے بچ گیا کیونکہ بہادر فائر فائٹرز نے اسے ملبے سے نکالنے میں بروقت کامیاب ہوگئے۔

ڈرائیور کو شدید زخمی حالت میں اسپتال پہنچایا گیا، پولینڈ کے ریڈیو ایس اے کی خبر کے مطابق پولیس نے بتایا کہ اس کی سانسوں سے شراب کی بو آرہی تھی لیکن وہ خون کی جانچ کے نتائج کا انتظار کررہے ہیں تاکہ اس بات کی تصدیق کرسکیں کہ آیا وہ نشے میں تھا یا نہیں۔

پولینڈ حکام کی جانب سے جاری کردہ خوفناک سی سی ٹی وی فوٹیج میں دیکھا جاسکتا ہے کہ کار چورنگی کی طرف ویران سڑک سے تیزی سے آرہی ہے۔

ڈرائیور بغیر دیکھے اور سیدھے آتا ہوا راؤنڈ اباؤٹ سے ٹکرا جاتا ہے، گاڑی فضا میں اڑی اور قبرستان میں گر کر تباہ ہوگئی، فائر فائٹرز نے بروقت امدادی کارروائی کرتے ہوئے ڈرائیور کی جان بچائی۔
ڈرائیور تیز ہوجاتا ہے ، بغیر دیکھے اور سیدھے ریمپ کے سائز والے جزیرے کے پشتے میں اچھالتے ہوئے جنکشن پر ہل چلا رہا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں