The news is by your side.

Advertisement

امریکی صدر کی صاحبزادی ایوانکا ٹرمپ کی تصاویر وائرل

واشنگٹن: امریکی صدر کی صاحبزادی ایوانکا ٹرمپ کے نئے ہیئر اسٹائل کی تصاویر وائرل ہوگئیں۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی صاحبزادی ایوانکا ٹرمپ گزشتہ روز کولمبیا کے شہر بگوٹا پہنچیں اس دورے کے لیے انہوں نے نیا ہئراسٹائل اپنایا جو توجہ کا مرکز بن گیا۔

سینتیس سالہ ایوانکا ٹرمپ نے کولمبیا کے دورے کے دوران سفید رنگ کا لباس زیب تن کیا اور اسی کلر کی جوتے بھی پہن رکھے تھے، ایوانکا نے سلور رنگ کے ایئررنگ بھی پہنے ہوئے تھے۔

ایوانکا ٹرمپ ویمن گلوبل ڈیولپمنٹ (ڈبلیو جی ڈی پی) کے حوالے سے منعقدہ تقریب میں شرکت کریں گی، وہ ترقی پذیر ممالک میں خواتین کو معاشی طور پر باختیار بنانے کے حوالے سے گفتگو کریں گی، ایوانکا نے ایک موقع پر سیاہ رنگ کا لباس پہنچا اور سیاہ ہینڈ بیگ اور ریڈ بیلٹ لگایا ہوا تھا۔

رواں برس فروری میں ٹرمپ ایڈمنسٹریشن نے ایوانکا کو خواتین کو بااختیار بنانے کے حوالے سے کولمبیا، ارجنٹینا اور پیراگوئے کے دورے کے حوالے سے آگاہ کیا تھا۔

کولمبیا پہنچنے پر ایوانکا ٹرمپ کا استقبال کولمبیا کی نائب صدر مارتا لویا رمی ریز نے کیا.

واضح رہے کہ اس سے قبل ٹرمپ کی صاحبزادی نے 15 سال قبل شارٹ ہیئر کٹ رکھا تھا جب وہ اہل خانہ کے ساتھ چھٹیاں منانے گئی تھیں۔

یاد رہے کہ ایوانکا اپنے والد کی ایڈمنسٹریشن میں آنے سے قبل لباس اور لوازمات فروخت کرنے کے کاروبار سے منسلک تھیں۔

خیال رہے کہ 37 ممالک ایسے بھی ہیں جہاں خواتین کو بغیر اجازت سفر کرنے سے منع کیا جاتا ہے اور وہ پاسپورٹ کے لیے بھی اپلائی نہیں کرسکتی ہیں، خواتین کے لیے کام کے اوقات کار بھی محدود رکھے جاتے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں