The news is by your side.

Advertisement

مہنگائی اور قیمتوں پر کنٹرول کے حوالے سے چوہدری شجاعت کا اہم بیان

لاہور: سربراہ مسلم لیگ ق چوہدری شجاعت حسین نے وزیر اعظم سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ اسپیکر قومی اسمبلی کی سربراہی میں بننے والی کمیٹی کو عوامی مسائل ترجیحی بنیادوں پر حل کرنے کا کہیں، اور اختلافات بھلا کر عوام کے بنیادی مسائل حل کرنے پر توجہ دی جائے۔

چوہدری شجاعت نے بیان میں کہا ہے کہ عوام کے بنیادی مسائل میں مہنگائی، بے روزگاری اور قیمتوں پر کنٹرول شامل ہے، حکومت اپنی تجاویز میں پہلے یہ دیکھے کہ مہنگائی اور بے روزگاری کی وجہ کیا ہے، کیسے پیدا ہوئی اور کس نے پیدا کی۔

ق لیگ کے سربراہ کا کہنا تھا کہ کمیٹی یہ دیکھے کہ مہنگائی کو دور کرنے کے لیے کیا اقدامات اٹھائے جائیں، باقی مسائل میں ووٹوں کو نوٹوں سے بچانے کے لیے اقدامات بھی شامل ہیں۔

چوہدری شجاعت حسین نے کہا بے شک مارشل لا سے اختلافات ہو سکتے ہیں، مگر پچھلے چاروں مارشل لا کی مثالیں دی جا سکتی ہیں، مارشل لا دور میں قیمتوں پر کنٹرول اور مہنگائی کے خاتمے کے لیے پہلے دو ہفتوں میں اقدامات کیے تھے، مارشل لا دور کے وہ اقدامات آج بھی عوام کو یاد ہیں۔

انھوں نے کہا کمیٹی کو چاہیے مہنگائی، بے روزگاری اور عوام کے دوسرے مسائل کے حل کے لیے تجویز پیش کرے، ساری میٹنگوں میں سیاسی مسائل کی طرف توجہ دے کر وقت ضائع نہ کیا جائے، ووٹ کو نوٹ سے بچانے کے لیے اور منصفانہ الیکشن کروانے کے لیے بھی تجاویز دیں۔

چوہدری شجاعت کا کہنا تھا کمیٹیاں ہمارے دور میں بھی بنتی رہی ہیں، کمیٹیوں کی رپورٹس آج بھی سرد خانے میں پڑی ہوئی ہیں، رپورٹس محنت سے تیار کی جاتی ہیں لیکن ان پر عمل درآمد کروانے کے لیے مصلحتوں سے کام لیا جاتا ہے۔

سربراہ ق لیگ نے کہا عمران خان کو چاہیے کہ وہ وقت کا تعین کریں ورنہ یہ کمیٹی بھی کارپوریشن کمیٹی بن کے رہ جائے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں