The news is by your side.

Advertisement

’چھ ہیں، ادھر ہی آرہے ہیں‘ شیروں نے ہلچل مچادی (ویڈیو بچے نہ دیکھیں)

چھ شیروں کے ایک ساتھ چل کر آگے بڑھنے کی ویڈیو نے شہریوں کو خوفزدہ کردیا۔

بھارتی فلم انڈسٹری کی معروف اداکار رندیپ ہدا نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر ایک ویڈیو شیئر کی جسے دیکھ کر لوگ خوفزدہ ہوگئے، ویڈیو سوشل میڈیا پر تیزی سے وائرل ہورہی ہے۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ جنگل میں موجود کچی سڑک پر چھ شیر ایک کے پیچھے ایک چلتے ہوئے آگے کی جانب بڑھ رہے ہیں۔

رپورٹ کے مطابق مبینہ طور پر نامعلوم ویڈیو مہاراشٹر میں ناگپور کے قریب عمریڈ کرہندلا وائلڈ لائف میں فلمائی گئی۔

ویڈیو میں دو لوگوں کو آف کیمرہ بات کرتے ہوئے سنا جا سکتا ہے جب شیر ان کی طرف بڑھ رہے ہیں، کلپ میں چند سیکنڈ ایک گاڑی پیچھے سے شیروں کے قریب آتی ہے۔ گاڑی کو دیکھتے ہی شیروں میں سے ایک جنگل میں غائب ہو جاتا ہے جب کہ دوسرے چلتے رہتے ہیں۔

ویڈیو شیئر کرتے ہوئے اداکار رندیپ ہوڈا نے لکھا: “چھپر پھاڑ کے” – ایک ہندی جملہ جو غیر متوقع طور پر بڑی مقدار کو ظاہر کرنے کے لیے استعمال ہوتا ہے، اداکار نے کہا کہ ویڈیو واٹس ایپ پر کلپ موصول ہوئی۔

ٹائیگرز تنہا جانور ہیں اور وہ ایک ساتھ نہیں آتے جو دیکھنے کو مزید خاص بناتا ہے جیسا کہ انڈین فاریسٹ سروس کے سینئر افسر رمیش پانڈے نے ویڈیو پر اپنے ردعمل میں اشارہ کیا۔

انہوں نے ٹویٹر پر لکھا یہ واقعی ایک دلچسپ واقعہ ہے تاہم نایاب ہونے کے باوجود گروہوں میں شیروں کو دیکھنے کے بارے میں سنا نہیں جاتا ہے، لیکن چھ شیروں کا ایک اتھ دیکھنا ایک “واقعی ناقابل یقین” ہے۔

ٹوئٹر کے دیگر صارفین بھی اس کلپ کو دیکھ کر اتنے ہی دنگ رہ گئے، جسے مائیکروبلاگنگ پلیٹ فارم پر ہزاروں بار دیکھا جا چکا ہے، صارفین کی جانب سے اس پر تبصرے بھی کیے جارہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں