The news is by your side.

Advertisement

کرتار پوربارڈر: سکھ برادری کی پاکستان کا شکریہ ادا کرنے کے لیے خصوصی تقریب

لندن : کرتار پور بورڈر کھولے جانے کے حوالے سے منعقدہ تقریب میں سکھ برادری نے اسے پاکستان وزیر اعظم کا تاریخی اقدام قرار دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق لندن کے ساؤتھ ہال میں کرتار پور بارڈر کھولے جانے پر سکھ کمیونٹی نے پاکستانی حکومت کا شکریہ ادا کرنے کے لیے خصوصی تقریب کا انعقاد کیا۔

تقریب میں سکھ برادری سے تعلق رکھنے والے ممبران پارلیمنٹ اور کونسلرزکی بڑی تعداد شریک ہوئی ۔شرکاء نے کرتارپور راہداری کو وزیراعظم عمران خان کا تاریخی اقدام قرار دیتے ہوئے قرار دیا کہ کرتارپور بارڈ کھولنے کا فیصلہ کرکے پاکستان نے بھارت کیساتھ امن اور محبت کی مثال قائم کردی ہے ۔

سکھ کمیونیٹی نے حکومت پاکستان کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ کرتارپور بارڈر کھل جانے سے دونوں ممالک کے درمیاں فاصلے کم ہوں گے۔ اس موقع پر سکھ کمیونٹی نے پاک فوج کی قیادت کو بھی خراج تحسین پیش کیا۔

یاد رہے کہ گزشتہ ماہ وزیراعظم عمران خان نے کرتارپور کوریڈورکا سنگ بنیاد رکھ کر تاریخ رقم کردی تھی ، کرتارپورراہداری کے ذریعے بھارتی سکھ بنا ویزے کے کرتارپور صاحب درشن کے لئے آسکیں گے۔

تقریب میں عمران خان کے ہمراہ آرمی چیف جنرل قمر باجوہ بھی موجود تھے ۔ ان کے ساتھ وفاقی وزراء، وزیر خارجہ شاہ محمودقریشی، شفقت محمود، گورنر پنجاب چوہدری سرور، شیخ رشید اور غیر ملکی سفیر بھی کرتار پورکوریڈور کے سنگ بنیاد کی افتتاحی تقریب میں شریک ہوئے جبکہ بھارت سے نوجوت سنگھ سدھو اور 2بھارتی وزرا بھی موجود تھے ، تقریب میں سکھ یاتریوں کی بھی بڑی تعداد شریک تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں