سندھ اسمبلی: کامران اختر ایوان میں مہنگے ٹماٹر لے آئے -
The news is by your side.

Advertisement

سندھ اسمبلی: کامران اختر ایوان میں مہنگے ٹماٹر لے آئے

کراچی: سندھ اسمبلی کے اجلاس میں عوامی مسائل پر گفتگو ہونے کے بجائے عجب تماشے ہونے لگے۔ رکن اسمبلی کامران اختر مہنگے ٹماٹر اسمبلی لے آئے تو نصرت سحر عباسی ائیر کینڈیشن کی ٹھنڈی ہوا میں ٹھٹھرنے لگیں اور انہیں یہ بھی سازش لگنے لگی۔

تفصیلات کے مطابق سندھ اسمبلی کے اجلاس میں عوامی مسائل کے حل پر گفت وشنید کے بجائے تفریح کاماحول چھایا رہا اور سندھ اسمبلی پکنک پوائنٹ کا منظر پیش کرنے لگی۔

فنکشنل لیگ کی نصرت سحر عباسی ایوان میں سردی سے ٹھٹھرنے لگیں۔ انہیں ایئر کنڈیشن کی ٹھنڈی ہوا بھی اپوزیشن کے خلاف سازش لگی۔ نصرت سحر عباسی نے اسمبلی کی چھت ٹپکنے کی شکایت بھی کر ڈالی۔

ایم کیو ایم پاکستان کے رکن اسمبلی کامران اختر مہنگے ٹماٹر بغیر سیکیورٹی اسمبلی کے اندر لے آئے۔ ان کا کہنا تھا کہ یہ قیمتی ٹماٹر آج کل شوہر تحفےمیں بیویوں کو دے رہے ہیں۔

ان کے توجہ دلاؤ نوٹس کے جواب پر سہیل انور سیال نے کہا کہ باہر سے مزید ٹماٹرمنگوانے کا بھی ارادہ ہے۔ ایران سے پہلے ہی ٹماٹر آ رہے ہیں، قیمت پر قابو پانا پرائس کنٹرول کمشنر کا کام ہے۔

بعد ازاں سندھ اسمبلی کا اجلاس بغیر کسی کارآمد بحث کے ملتوی کردیا گیا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں