The news is by your side.

Advertisement

سندھ حکومت منافع خوروں اور ذخیرہ اندوزوں کے خلاف حرکت میں آگئی

کراچی: حکومت سندھ نے صوبے میں منافع خوروں اور ذخیرہ اندوزی کرنے والوں کے خلاف فوری کارروائی کا فیصلہ کرلیا، تمام ذمہ دار افسران کو ہدایات جاری کردی گئیں۔

تفصیلات کے مطابق سندھ حکومت نے منافع خوروں کے خلاف سخت کریک ڈاؤن کا فیصلہ کیا ہے، منافع خوروں اور ذخیرہ اندوزوں کے خلاف دفعہ 2008 سیکشن 7 (1) کے تحت کارروائی ہوگی۔

صوبائی وزیر زراعت اسماعیل راہو کا کہنا ہے کہ تمام ذمہ دار افسران کو منافع خوروں اور ذخیرہ اندوزی کرنے والوں کے خلاف فوری کارروائی کا حکم دیا جا چکا ہے، صوبے کے تمام ڈپٹی کمشنرز، اے ڈی سی، اسسٹنٹ کمشنرز اور مختیار کار بطور پرائز مجسٹریٹس اپنے فرائض انجام دیں گے۔

انہوں نے تمام پرائز مجسٹریٹس کو ناجائز قیمتیں وصول کرنے والوں کے خلاف چھاپے مارنے کی ہدایات بھی کردی۔ ان کے مطابق صوبے بھر میں سپلائی پرائسز کے افسران تمام پرائز مجسٹریٹ کے ساتھ کارروائی کریں گے۔

اسماعیل راہو کا کہنا ہے کہ صوبے میں پرائز بیورو کے 119 انسپکٹرز کی ڈیوٹی لگائی گئی ہے، کراچی میں 28 سپلائی بیورو کے افسران پرائس مجسٹریٹس کے ساتھ منافع خوروں کے خلاف کارروائی کریں گے۔ صوبے بھر میں ضلعی سطح پر مانیٹرنگ روم قائم کردیے گئے ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ ماہ رمضان کے پہلے دن ہی منافع خوروں اور ذخیرہ اندوزی کرنے والوں کے خلاف شکایتیں موصول ہوئی ہیں، اگر کسی دکاندار، فروٹ یا سبزی والے کے پاس پرائز لسٹ نہیں ہوگی تو اس کے خلاف کاررو ائی ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں