The news is by your side.

Advertisement

عید سے پہلے سخت لاک ڈاؤن ، عوام کیلئے اہم خبر آگئی

کراچی : سندھ میں قائم ٹاسک فورس نے عید سے پہلے لاک ڈاؤن سخت کرنے کی سفارش کرتے ہوئے کہا ہے کہ سی ویو روڈ اور ساحل سمندرجانے والی سڑکوں کو بند کیا جائے۔

تفصیلات کے مطابق کوروناکی روک تھام سے متعلق سندھ میں قائم ٹاسک فورس کی سفارشات سامنے آگئیں ، جس میں کہا گیا ہے کہ عیدسےپہلےلاک ڈاؤن سخت کیاجائے اور عیدکےدنوں میں تفریحی مقامات مکمل بندکیےجائیں۔

ٹاسک فورس نے سی ویوروڈ،ساحل سمندرجانےوالی سڑکوں کوبندکرنےکی سفارش کرتے ہوئے کہا ہے کہ ضلع شرقی میں قانون نافذکرنےوالوں کی مدد سے مکمل لاک ڈاؤن کیا جائے۔

سندھ حکومت کا کہنا ہے کہ یوم علیؓ ودیگرجلوسوں پراین سی اوسی پابندی پرعملدرآمدہوگا اور این سی اوسی نےجوفیصلےکیےہیں ان پر بھی عملدرآمد کیا جائےگا، سندھ حکومت کی جانب سےٹاسک فورس کوآگاہ کردیا گیا ہے۔

دوسری جانب کورونااورپابندیوں سے متعلق بیرسٹرمرتضیٰ وہاب نے ویڈیو بیان میں کہا ہے کہ عوام مزیدپابندیوں سےبچنےکےلئےایس اوپیزپرعمل کریں، کورونا وائرس خطرناک صورتحال اختیار کرتا جارہا ہے۔

بیرسٹرمرتضیٰ وہاب کا کہنا تھا کہ شہری وتاجر برادری ایس اوپیزپر عملدرآمدسےگریزاں ہے، ریستوران کواجتماعی دعوتوں کےلئےاستعمال کرنےکی شکایات ہیں اور دکانیں 6بجےکےبعدبھی کھلی رکھنا حکومتی ہدایات کےخلاف ہے،مرتضیٰ وہاب

انھوں نے مزید کہا کہ حکومت اور قانون نافذکرنے والے اداروں کا ساتھ دیں ، وباپر قابو پانے کے لئے حکومت کو عوام کا تعاون درکار ہے، خدانخواستہ صورتحال بگڑی تومزیدسخت پابندیاں لگائی جاسکتی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں