عبدالستار ایدھی کے نام پر یونیورسٹی تعمیر کی جائے، سراج الحق -
The news is by your side.

Advertisement

عبدالستار ایدھی کے نام پر یونیورسٹی تعمیر کی جائے، سراج الحق

کراچی : امیر جماعت اسلامی سراج الحق نے کہا ہے کہ عبدالستار ایدھی کی موت نے ثابت کردیا کہ جو لوگ عوام کے دلوں میں زندہ ہوں وہ کبھی مرتے نہیں ہیں۔

تفصیلات کے مطابق امیر جماعت اسلامی سراج الحق نے میٹھا در سینٹر میں فیصل ایدھی سے تعزیت کی اور عبدالستار ایدھی کی مغفرت ، درجات کی بلندی کے لیے قرآن و فاتحہ خوانی کی گئی۔

اس موقع پر سراج الحق نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ’’حکومت کو چاہیے کہ عبد الستار ایدھی صاحب کی زندگی کو عملی نمونہ بنائے، ایدھی صاحب نےعوام کا پیسہ عوام پر خرچ کیا جبکہ پاکستان کا حکمراں طبقہ عوام کا پیسہ اکٹھا کر کے بیرون ملک لے جاتے ہیں‘‘۔Siraj1

انہوں نے مزید کہا کہ’’ کراچی متوسط طبقے سے تعلق رکھنے والے افراد کا شہر ہے، یہاں ایماندار افراد کو قدر کی نگاہ سے دیکھا جاتا ہے، یہی وجہ ہے کہ کراچی کے عوام نے عبدالستار ایدھی کو اُن کی فاؤنڈیشن کے لیے دل کھول کر امداد دی‘‘۔

سراج الحق نے کہا کہ ’’پاکستان میں وسائل کی کمی نہیں ہے بلکہ غیر منصانہ تقسیم کی وجہ سے مسائل کا انبار پیدا ہورہا ہے،پاکستان کے اٹھانوے فیصد وسائل پر مراعاتی یافتہ طبقے نے قبضہ کیا ہوا ہے ، اسی وجہ سے سرکاری اداروں میں آسانی سے کرپشن کا سلسلہ جاری ہے جس کے باعث عوام کو اب ان اداروں پر بھروسہ نہیں رہا‘‘۔

Siraj4

امیر جماعت اسلامی نے حکومت سے مطالبہ کیا کہ عبدالستار ایدھی کے نام پر یونیورسٹی قائم کی جائے جہاں خدمت خلق کا جذبہ رکھنے والوں کو داخلہ دیا جائے۔

Siraj2

بعد ازاں جماعت اسلامی کے سربراہ نے شہید قوال امجد صابری کے اہل خانہ سے ملاقات کر کے تعزیت کی اور اُن کی درجات کی بلندی کے لیے دعائے مغفرت بھی کی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں