The news is by your side.

Advertisement

چھوٹے بچے نے لاکھوں سال پرانا خزانہ کیسے ڈھونڈا؟

لندن: برطانیہ کے علاقے مغربی مڈلینڈز میں ایک بچے نے لاکھوں سال قدیم خزانہ ڈھونڈ نکالا۔

تفصیلات کے مطابق مغربی مڈلینڈز کے ایک علاقے میں اسکول جانے والے چھوٹے بچے سدک سنگھ جھامت نے گھر کے باغیچے سے قدیم ترین خزانہ دریافت کر لیا، یہ سینگ کی شکل کا مرجان کا ٹکڑا تھا۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق 6 سالہ سدک سنگھ کو گھر کے باغیچے میں کھدائی کے دوران ہارن کورل ملا ، جو ماہرین کے اندازے کے مطابق 488 ملین سال قدیم ہے۔

خزانے کی دریافت بالکل اتفاقیہ طور پر ہوئی، سدک سنگھ کو کرسمس پر ایک کٹ تحفے میں ملی تھی جس میں کھدائی کا سامان تھا، وہ اسی کٹ کے ذریعے باغیچے میں کیڑے نکالنے کے لیے کھدائی کر رہا تھا۔

سدک سنگھ نے اس واقعے سے متعلق گفتگو کرتے ہوئے بتایا کہ وہ باغیچے میں کھدائی میں مصروف تھا کہ اس دوران اسے زمین میں کوئی سخت چیز محسوس ہوئی، وہ سمجھا کہ شاید کوئی پتھر ہوگا۔

تاہم سدک سنگھ نے کھدائی کر کے جب زمین میں دبا ایک عجیب و غریب ٹکڑا نکالا، تو وہ اسے اپنے والد وِش سنگھ کے پاس لے گیا، وہ بھی اسے دیکھ کر حیران ہو گئے۔

جلد ہی انھیں معلوم ہوا کہ وہ ٹکڑا دراصل قیمتی پتھر مرجان تھا، سدک کے والد نے بتایا کہ جب اس کی حقیقت معلوم ہوئی تو ہماری خوشی کی انتہا نہ رہی۔

ان کا کہنا تھا کہ مزید کھدائی کے دوران وہاں سے سمندری گھونگے اور دیگر متعدد ٹکڑے بھی ملے جو فوصل کی شکل میں تھے۔ انھوں نے کہا برطانیہ قدیم زمانے میں مکمل طور پر زیر آب تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں