The news is by your side.

Advertisement

اسنیپ چیٹ کا نیا فیچر متعارف، صارفین کیلئے بڑی خبر

اسنیپ چیٹ نے شیئرڈ اسٹوریز کے نام سے ایک نیا فیچر متعارف کرادیا ہے۔ یہ اسنیپ چیٹ صارفین کے لیے نئے گروپس بنانے کا ایک نیا طریقہ ہے جس سے صارفین لطف اندوز ہوسکتے ہیں۔

شیئرڈ اسٹوریز کو اس لیے ڈیزائن کیا گیا ہے کہ ایپ پر موجود صارفین کے لیے باہمی تعاون اور اپنی خوشگوار یادوں کو ایک دوسرے سے شیئر کرنا آسان ہو۔

اس حوالے سے کمپنی انتظامیہ کا کہنا ہے کہ شیئرڈ اسٹوریز اپنی مرضی کی کہانیوں کا ایک نیا ورژن ہے، ایک ایسی مصنوعات جس نے پہلے اسنیپ چیٹ کو کہانیاں بنانے اور دوستوں کو دیکھنے اور شیئر کرنے کی اجازت دی۔

Snapchat introduces the new Shared Stories feature, here's how to use it

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق کمپنی نے اپنی ایک بلاگ پوسٹ میں کہا ہے کہ اب ہماری نئی اور بہتر شیئرڈ اسٹوریز کے ساتھ اسنیپ صارفین جنہیں ایک گروپ میں شامل کیا گیا ہے، اپنے مزید دوستوں کو بھی شامل کرسکتے ہیں۔

اسنیپ چیٹ شیئرڈ اسٹوریز فیچر کا استعمال کیسے کریں :۔
اسنیپ چیٹ کھولیں اور اوپر بائیں جانب پروفائل آئیکن پر کلک کریں۔
My Stories ہیڈر کے آگے "+New Story” آپشن پر کلک کریں۔
اختیارات کی فہرست سے شیئرڈ اسٹوریز منتخب کریں۔

Snapchat Update: App Introduces New Shared Stories Feature, Check How It  Works | India.com

اس نئے فیچر کے بارے میں کہا جاتا ہے کہ حال ہی میں اسنیپ کی جانب سے صارفین کے لیے متعارف کرائے گئے ایک فیچر کا فالو اپ ہے جسے ڈائریکٹر موڈ کہتے ہیں، اس فیچر کو اسنیپ چیٹ کے پلیٹ فارم پر ویڈیو شائع کرنے کے لیے اس کے مقامی تخلیقی ٹولز تک آسان رسائی فراہم کرنے کے مقصد سے ڈیزائن کیا گیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں