The news is by your side.

Advertisement

اس تصویر میں ایک اورجانور چھپا ہے‘ کیا آپ ڈھونڈ سکتے ہیں؟

کیا آپ کو اپنا بچپن یاد ہے جب اخبارات اور رسائل میں ذہانت کا امتحان لینے کے لیے مختلف تصاویر اور دیگر چیزیں شائع کی جاتی تھیں، ایسا ہی کچھ اب سوشل میڈیا پر ہوتا ہے۔

سوشل میڈیا ویسے تو سماجی رابطوں میں توسیع کا جدید پلیٹ فارم ہے جیسا کہ پرانے زمانوں میں ہوٹل‘ جیم خانے یا کلب ہوا کرتے تھے تاہم اب یہ سب سرگرمیاں اگر ختم نہیں تو مانند ضرور پڑچکی ہیں اور ان کی جگہ عوام کی تمام تر توجہ کا مرکز اب سوشل میڈیا ہے۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹس کی اسی اہمیت کے پیشِ نظر بہت سی ایسی چیزیں جو کہ ماضی میں اخبارات کی زینت بنا کرتی تھی اب سوشل میڈیا پر آتی ہیں اور حیرت انگیز طور پر وائرل ہوکر ساری دنیا میں شہرت حاصل کرلیتی ہیں۔

سوشل میڈیا کے ذریعے ہی پاکستان کے عوام اب اپنی آواز اقتدار کے ایوانوں تک پہنچاتے ہیں اور اپنے حکومت کے خلاف اپنے مطالبات بھی پیش کرتے ہیں، تاہم ہم بات کررہے ہیں آپ کی ذہانت کا امتحان لینے والی تصاویر کی۔

آج کل ایک ایسی ہی تصویر سوشل میڈیا پر وائرل ہورہی ہے جس میں ایک مینڈک کو واضح دیکھا جاسکتا ہے لیکن اسی تصویر میں چھپا ہے ایک عدد گھوڑا جس کے بارے میں ہمارا دعویٰ ہے کہ انتہائی واضح ہونے کے باوجود آپ اسے نہیں دیکھ پائیں گے۔

اگر آپ 20 سیکنڈ تک اس تصویرکو غور سے دیکھ کر چھپا ہوا گھوڑا تلاش کرنے میں کامیاب ہوگئے تو ہمیں نیچے کمنٹ میں مطلع کریں بصورت دیگر 20 سیکنڈ بعد تصویر مینڈک کے اندر چھپا ہوا گھوڑا آپ کے سامنے آشکار کردے گی اور تب آپ مسکرائے بغیر نہیں رہ سکیں گے۔

horse-post

اگر آپ کو یہ تصویر پسند آئی ہے تو اس اسٹوری کو اپنے دوستوں کے ساتھ بھی شیئر کریں اور ان کی ذہانت کو چیلنج کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں