ہفتہ, جولائی 13, 2024
اشتہار

سوناکشی اور ظہیر کی شادی کی تقریبات کا آغاز، مہندی کی تصاویر و ویڈیو وائرل

اشتہار

حیرت انگیز

بالی ووڈ کے لیجنڈ اداکار شتروگھن سنہا کے ہونے والے مسلمان داماد کو آشیرباد کے بعد دبنگ گرل کی شادی کی تقریبات کا آغاز ہو گیا۔

بھارتی لیجنڈ اداکار شترہ گھن سنہا کا گھر روشنیوں سے ٹمٹما اٹھا، گزشتہ روز منعقدہ مہندی کی تقریب میں جوڑے کے قریبی دوستوں اور رشتہ دارشریک ہوئے جس کی تصاویر و ویڈیوز سوشل میڈیا پر وائرل ہورہی ہے۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HT City (@htcity)

- Advertisement -

سوناکشی سنہا اور ظہیر اقبال کی رسمِ حنا کی ویڈیو بھی منظر عام پر آئی، جس میں ادکارہ کو سرخ سوٹ میں دیکھا جاسکتا ہے جبکہ اداکار ظہیر نے پیلے رنگ کا کرتا پجامہ پہن رکھا ہے۔

دوری جانب مہندی کی تقریب کے لیے اداکارہ سوناکشی سنہا نے سنہرے اور براؤن رنگ کا لباس زیب تن کیا جبکہ دلہا ظہیر اقبال آف وائٹ رنگ کے کُرتا پاجامے میں نظر آئے۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HT City (@htcity)

سوشل میڈیا پر اداکارہ سوناکشی سنہا کے گھر ’رامائن‘ کی تصویر بھی وائرل ہوگئی ہے جو کہ شادی کی تقریبات کے لیے لائٹس سے سجا ہوا ہے، دونوں فنکاروں کی شادی کا دعوت نامہ حال ہی میں لیک ہوا تھا۔

بھارت میڈیا رپورٹ کے مطابق سوناکشی اور ظہیر کل کورٹ ویڈنگ کریں گے، جس کے بعد ممبئی کے بستیان میں شادی کا رسپشن ہوگا، دونوں کی عمروں میں 3 سال کا فرق ہے، سوناکشی سنہا 37 جبکہ ظہیر اقبال 35 سال کے ہیں۔

یاد رہے کہ سوناکشی کی ظہیر سے شادی کے لیے پہلے اداکارہ کی والدہ راضی نہیں تھیں مگر گزشتہ روز انہوں نے بھی ظہیر اقبال کے گھرانے سے خوشگوار موڈ میں ملاقات کی ہے۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں