The news is by your side.

Advertisement

فخر زمان کے 193 رنز رائیگاں، جنوبی افریقہ 17 رنز کامیاب

جوہانسبرگ: جنوبی افریقہ نے دوسرے ون ڈے میچ میں پاکستان کو 17 رنز سے شکست دے دی، فخر زمان کی دھواں دار اننگز بھی قومی ٹیم کو شکست سے نہ بچاسکی۔

تفصیلات کے مطابق جوہانسبرگ میں کھیلے جانے والے دوسرے ون ڈے میچ میں قومی ٹیم جنوبی افریقہ کی جانب سے دیے جانے والے 342 رنز کے تعاقب میں 9 وکٹوں کے نقصان پر 324 رنز بناسکی، تین میچوں کی سیریز 1-1 سے برابر ہوگئی۔

فخر زمان نے 193 رنز کی اننگز کھیلی، ان کی اننگز میں 10 چھکے اور 18 چوکے شامل تھے۔

فخرزمان کےعلاوہ کوئی کھلاڑی بڑی اننگزنہ کھیل سکا، امام الحق 5 رنز بنا کر پویلین لوٹ گئے، کپتان بابر اعظم 31 رنز بناسکے، وکٹ کیپر بیٹسمین محمد رضوان بغیر کوئی رن بنائے آؤٹ ہوئے۔

دانش عزیز 9 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے، شاداب خان کو 13 رنز پر تبریز شمسی نے پویلین روانہ کیا، آصف علی ایک بار پھر ناکام ثابت ہوئے اور 19 رنز بنا کر مرکرام کو کیچ دے بیٹھے۔

فہیم اشرف 11 رنز بنا کر چلتے بنے، شاہین شاہ آفریدی کو 5 رنز پر ربادا نے آؤٹ کیا۔

جنوبی افریقہ کی جانب سے نورٹ جی نے تین وکٹیں حاصل کیں، فلک وایو نے دو اور ربادا نے ایک، ایک وکٹ حاصل کی۔

اس سے قبل پاکستان اور جنوبی افریقا کے درمیان تین میچوں پر مشتمل دوسرا ون ڈے میں پاکستان ٹیم کے کپتان بابر اعظم نے ٹاس جیت کر پہلے فیلڈنگ کا فیصلہ کیا، جو کہ سود مند ثابت نہ ہوا۔

مہمان جنوبی افریقا نے مقررہ پچاس اوورز میں چھ وکٹوں کے نقصان پر341رنز بنائے، جنوبی افریقہ کے کپتان ٹیمبا باووما 92 رنز کی شاندار اننگز کھیلی، اوپنر کوئٹن ڈی کوک نے 80 رنز کی اننگز کھیلی۔

ڈیوڈ ملر نے 27 گیندوں پر 50 رنز کی جارحانہ اننگز کھیلی، میچ کے آخری لمحات میں وین ڈر ڈوسن نے 37 گیندوں پر برق رفتاری کے ساتھ 60 رنز بنائے اور اپنی ٹیم کے اسکور میں اضافہ کیا۔

پاکستان کی جانب سے حارث رؤف 3وکٹیں لینےمیں کامیاب رہے، محمد حسنین، شاہین آفریدی ،فہیم اشرف نےایک ایک کھلاڑی کو آؤٹ کیا۔

پروٹیز کے خلاف دوسرے اور فیصلہ کن میچ کے لئے پاکستان نے پہلے ون ڈے کی فاتح فائنل الیون کو برقرار رکھا، سیریز کے پہلے میچ میں فتح کے بعد بابر الیون تاریخ بنانے کے قریب ہیں، آج گرین شرٹس نے سنچورین کا ایکشن ری پلےکردیا تو وہ دو ہزار تیرہ کے بعد جنوبی افریقہ میں ون ڈے سیریز جیتیں گے۔

تین میچوں کی سیریز میں فیصلہ کن برتری کیلئے قومی کرکٹ ٹیم کو ایک کامیابی درکار ہے، سنچورین میں کھیلے گئے پہلے ایک روزہ میچ میں پاکستان نے کپتان بابراعظم کی شاندار سنچری کی بدولت پروٹیز کو3 وکٹوں سے شکست دی تھی۔

بابر اعظم نے کیریئر کی 13 ویں سنچری بنائی، ان کی اننگز میں 17 دلکش چوکے شامل تھے۔دورہ جنوبی افریقا میں قومی ٹیم کی کارکردگی کا جائزہ لیا جائے تو قومی کرکٹ ٹیم کی پروٹیز کے دیس میں یہ چھٹی سیریز ہے، تاہم گرین شرٹس اب تک ایک سیریز اپنے نام کرنے میں کامیاب ہوئی اور چار سیریز میں اسے شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا جبکہ ایک سیریز برابر رہی تھی۔

قومی کرکٹ ٹیم نے سال دوہزار تیرہ میں پہلی بار پروٹیز کے ہوم گراؤنڈ میں ایک روزہ سیریز اپنے نام کی تھی۔

پروٹیز کے خلاف ایک روزہ سیریز کے بعد ٹی ٹوئنٹی سیریز بھی کھیلی جائے گی بعد ازاں قومی ٹیم دورہ زمبابوے کے لئے روانہ ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں