چین میں پھنسے پاکستانیوں کو واپس لانے والا طیارہ لاہور پہنچ گیا -
The news is by your side.

Advertisement

چین میں پھنسے پاکستانیوں کو واپس لانے والا طیارہ لاہور پہنچ گیا

لاہور: انتظار کی گھڑیاں ختم ہوگئیں، چین میں پھنسے 214 پاکستانیوں کو وطن واپس لانے والا شاہین ایئر لائن کا طیارہ لاہور میں لینڈ کر گیا۔

تفصیلات کے مطابق چین کے شہر گوانگزو میں 8 روز سے پھنسے دو سو سے زائد پاکستانی وطن واپس خیریت کے ساتھ پہنچ گئے، مسافروں کو واپس لانے والا شاہین ایئر کا طیارہ لاہور ایئر پورٹ پر اتر گیا۔

ایک ہفتے سے زائد پریشانیوں میں گھرے پاکستانی شہری چین میں اس وقت شدید مشکلات کا شکار ہوگئے تھے جب شاہین ایئر لائنز نے 29 جولائی کو گوانگزو سے وطن واپسی کی فلائٹ اچانک منسوخ کر دی تھی۔

نجی ایئر لائن کی بد انتظامی پر چیف جسٹس آف پاکستان میاں ثاقب نثار نے از خود نوٹس لیتے ہوئے متعلقہ اداروں کے سربراہان سے جواب طلب کیا تھا اور مسافروں کو فوری لانے کے انتظامات کا حکم بھی دے دیا تھا۔

واضح رہے کہ چین میں پھنسے پاکستانیوں کو شاہین ایئر لائن اور سول ایوی ایشن میں تنازع کے باعث پریشانیاں اٹھانی پڑیں، پاکستان سِول ایوی ایشن نے ڈیڑھ ارب روپے کے واجبات کی عدم ادائیگی پر شاہین ایئر کا فلائٹ آپریشن معطل کر رکھا ہے۔

چین میں پھنسے پاکستانیوں کو لانے کے لیے طیارہ آج رات روانہ ہوگا

سی اے اے کے ترجمان نے کہا تھا کہ شاہین ایئر لائن کا لاہور میں کھڑا طیارہ ان فٹ ہے جسے چین بھجوانے کی اجازت نہیں دی جا سکتی، جس پر شاہین ایئر نے سی اے اے کی منظور شدہ چارٹرڈ طیارے کا بندوبست کرنے کا عندیہ دے دیا تھا۔

خیال رہے کہ چین میں پھنسے کچھ پاکستانیوں کے ویزے بھی ختم ہو گئے تھے، کچھ مسافروں نے ایئر پورٹ اور کچھ نے ہوٹل میں رات گزاری، پریشان کن صورتِ حال پر پاکستانیوں نے گوانگزو میں ہوٹل کے باہر پلے کارڈز اٹھا کر احتجاج بھی کیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو  زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں