The news is by your side.

Advertisement

آسٹریا کے باشندے نے برف میں دیر تک کھڑے رہنے کا عالمی ریکارڈ توڑ دیا

میلک: آسٹریا کے شہر میلک میں ایک شخص نے برف میں دیر تک کھڑے رہنے کا عالمی ریکارڈ توڑ دیا۔

تفصیلات کے مطابق آج آسٹریا کے شہر میلک میں ایک شخص نے برف کے ٹکڑوں سے بھرے ہوئے باکس میں دیر تک کھڑے رہنے کا نیا ریکارڈ قائم کر لیا۔

یہ ریکارڈ 42 سالہ جوزف کوبرل نے بنایا ہے، جوزف آئس کیوبز سے بھرے باکس میں 2 گھنٹے 30 منٹ اور 57 سیکنڈز تک کھڑا رہنے میں کامیاب رہا، ڈھائی گھنٹے تک قلفی جما دینے والی سردی برداشت کر کے آسٹریائی باشندے نے پچھلا ریکارڈ توڑ ڈالا۔

جوزف کوبرل نے اس دوران جسم پر صرف تیراکی والا شارٹس پہنا ہوا تھا، آئس باکس میں وہ کندھوں تک برف میں ڈوبا ہوا تھا، جس باکس میں وہ کھڑا تھا وہ بھی شفاف (ٹرانسپیرنٹ) تھا، ریکارڈ بنانے کے دوران جوزف کے ہاتھ سینے پر کراس کی صورت میں رکھے ہوئے تھے۔

دل چسپ بات ہے کہ جوزف نے جو ریکارڈ توڑا ہے، وہ بھی اسی کا بنایا ہوا تھا، گزشتہ برس وہ 2 گھنٹے، 8 منٹ اور 47 سیکنڈز تک آئس باکس میں کھڑا رہا تھا۔

ریکارڈ بنانے کے بعد جب جوزف آئس باکس سے باہر نکلا تو میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے اس نے کہا کہ سورج کی گرم روشنی بہت اچھی لگ رہی ہے۔

دریائے ڈینوب کے کنارے واقع شہر میلک میں دوپہر کے وقت یہ نظارہ دیکھنے کے لیے شہر کے کافی لوگ مرکزی اسکوائر پر جمع ہو گئے تھے۔

جوزف کوبرل نے بتایا کہ برف میں اتنی دیر کھڑے رہنے کے بعد آپ کے جسم کو جو سب سے پہلی چیز گرم کرتی ہے وہ ہے آپ کے پیر، اس لیے میں ابھی فوراً جرابیں پہنوں گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں