The news is by your side.

Advertisement

“پی ڈی ایم کا ٹولہ اسی طرح روتا رہےگا”

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار اپوزیشن جماعتوں کو آڑے ہاتھوں لیتے ہوئے کہا کہ افراتفری کی سیاست کی علمبردار پی ڈی ایم کی منزل صرف این آر او ہے۔

تفصیلات کے مطابق اپنے بیان میں وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ منفی سیاست کیلئے عوام کی زندگیوں کو داؤپرلگاناکہاں کی سیاست ہے، کرونا پر اپوزیشن رہنماؤں نےثابت کیا انکےسینے میں دل نہیں، اپوزیشن کا عوام کی زندگیوں پر سیاست کرنا المیہ ہے، جلسوں سےکرونا پھیلانے والےعناصر عوام سےمخلص نہیں۔

پی ڈی ایم پر تنقید کرتے ہوئے سردار عثمان بزدار نے کہا کہ افراتفری کی سیاست کی علمبردارپی ڈی ایم کی منزل صرف این آر اوہے،اپوزیشن کی حسرتیں نہ پہلے پوری ہوئیں نہ آئندہ ہوں گی، وزیراعظم کے ہوتے ہوئے انہیں این آر او نہیں ملےگا، پی ڈی ایم کا ٹولہ اسی طرح روتا رہےگا اور موجودہ حکومت اپنی مدت پوری کرےگی

یہ بھی پڑھیں:  پی ڈی ایم کا ایجنڈا ترقی کےسفر میں رخنہ ڈالناہے، وزیراعلیٰ پنجاب

چند روز قبل بھی وزیراعلیٰ پنجاب نے اراکین اسمبلی سے گفتگو میں اپوزیشن پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ پی ڈی ایم کا ایجنڈا ترقی کےسفر میں رخنہ ڈالناہے، عوام ترقی چاہتےہیں، افراتفری نہیں، بدقسمتی سے اپوزیشن کا ٹولہ ملکی مفادات کو فراموش کرچکا ہے۔

سردار عثمان بزدار کا مزید کہنا تھا کہ زندہ دلان لاہور کو کرپٹ ٹولہ گمراہ نہیں کرسکتا، رسوائی ان عناصرکا مقدرہے، ہم منفی سیاست کا جواب عوام کی خدمت سےدیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں