The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں کل طوفان اور سیلاب کا خطرہ

کراچی: محکمہ موسمیات نے شہر قائد کے باسیوں کو کل طوفان اور سیلاب کے خطرے سے خبردار کر دیا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق محکمہ موسمیات نے پیش گوئی کی ہے کہ کراچی میں کل سے گرج چمک کے ساتھ بارش ہوگی، تیز ہوائیں چلیں گی اور آندھی بھی آئے گی۔

محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ کراچی میں آج رات اور صبح کے اوقات میں بوندا باندی شروع ہو جائے گی، کل شب سے شہر میں مون سون کی بارشوں کا آغاز ہو جائے گا اور اس کا سلسلہ گرج چمک کے ساتھ 2 دن تک جاری رہے گا۔

مون سون کی پہلی بارش 30 سے 40 ملی میٹر ریکارڈ کی جا سکتی ہے، بارش سے پہلے شہر میں حبس کی کیفیت اور آندھی کا بھی امکان ہے، مون سون کی پہلی بارش سے شہر میں سیلاب کی صورت حال کا بھی خدشہ ہے۔

ملک کے بڑے شہر پر بدستور اندھیروں کا راج، کے الیکٹرک کے آگے سب بے بس

ادھر شہر میں محکمہ موسمیات نے اربن فلڈنگ کے خطرے سے خبردار کر دیا ہے اور دوسری طرف ضلعی انتظامیہ کی کوئی تیاری دکھائی نہیں دے رہی ہے، نالے تک صاف نہیں کیے گئے ہیں، کے الیکٹرک انتظامیہ نے بارش سے قبل کھمبوں پر ارتھنگ بھی مکمل نہیں کی۔ یاد رہے کہ گزشتہ بارشوں میں کرنٹ لگنے سے 49 افراد لقمہ اجل بن گئے تھے۔

محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ بارشوں سے کراچی کے علاوہ حیدر آباد، ٹھٹھہ اور بدین میں بھی اربن فلڈنگ کا خدشہ ہے۔

موسمیات کے مطابق آج کراچی میں درجہ حرارت 36 سے 38 ڈگری سینٹی گریڈ تک جانے کا امکان ہے، مغربی سمت سے ہواؤں کی رفتار 8 سے 10 ناٹیکل میل ہے، جب کہ ہوا میں نمی کا تناسب 53 فی صد ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں