The news is by your side.

Advertisement

بینک سے رقم نکالنے والا گھر کے اندر ریکارڈ وقت میں لٹ گیا

کراچی: شہر قائد میں اسٹریٹ کرائمز کے خاتمے یا کمی کے دعوے دھرے کے دھرے رہ گئے، بینک سے رقم نکالنے والا شہری گھر کے اندر ہی محض 40 سیکنڈ میں لٹ گیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے گارڈن میں ایک شہری بینک سے رقم نکالنے کے بعد گھر آیا تو لٹیروں نے اسے چالیس سیکنڈ کے اندر لوٹ کر رقم سے محروم کر دیا، جب کہ اس دوران شہری کی معصوم بیٹی حیرانگی سے یہ واقعہ دیکھتی رہ گئی۔

واردات کی سی سی ٹی وی فوٹیج اے آر وائی نیوز نے حاصل کر لی، ڈکیتی کا یہ واقعہ گارڈن تھانے کی حدود میں واقع ایک اپارٹمنٹ میں پیش آیا، جس میں 3 ملزمان 40 سیکنڈ میں واردات کر کے فرار ہو گئے۔

یہ بھی پڑھیں:  کراچی میں اسٹریٹ کرائم کی وارداتیں کم نہ ہوسکیں، رپورٹ جاری

فوٹیج میں ملزمان کو سڑک سے اپارٹمنٹ کے اندر داخل ہوتے بھی دیکھا جا سکتا ہے، اطلاعات کے مطابق متاثرہ شہری اردو بازار میں بینک سے رقم لے کر نکلا تھا، ملزمان نے بینک سے شہری کا تعاقب کیا، انھوں نے ماسک اور ہیلمٹ پہن رکھے تھے۔

ادھر پولیس نے ملزمان کی موٹر سائیکل کا نمبر بھی حاصل کر لیا ہے، تاہم اس کے باوجود پولیس ملزمان تک پہنچنے میں تاحال ناکام ہے۔

واضح رہے کہ گزشتہ ماہ کی رپورٹ ہے کہ کراچی میں شہریوں کو 5 ہزار سے زائد گاڑیوں، موٹرسائیکلوں اور موبائل فون سے محروم کیا گیا تھا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں