site
stats
پاکستان

بلوچستان میں سردی کا 31 سالہ ریکارڈ ٹوٹ گیا

کراچی : محکمہ موسمیات نے پیشگوئی کی ہے کہ کل سے سردی کی شدت میں مزید اضافہ ہوگا، شہر میں درجہ حرارت کم سے کم گیارہ سے تیرہ ڈگری سینٹی گریڈ رہنے کا امکان ہے اور یخ بستہ ہواؤں کا سلسلہ جاری رہے گا جبکہ بلوچستان میں سردی کا 31 سالہ ریکارڈ ٹوٹ گیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی سمیت ملک بھر میں شدید سردی کی لہر برقرار ہے، محکمہ موسمیات نے خبر دار کیا ہے کہ کراچی میں کل سے سردی کی شدت میں اضافہ متوقع ہے ، کم سےکم درجہ حرارت 11 سے13 ڈگری سینٹی گریڈ رہنے کا امکان ہے جبکہ شمال مشرق کی جانب سے ٹھنڈی ہوا کاسلسلہ جاری رہے گا۔

محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ کراچی میں موسم ابر آلود اور سرد ہوائیں چلنے کےباعث سردی کی شدت زیادہ محسوس کی جائیگی۔

کراچی کاآج کم سے کم درجہ حرارت 14 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا جبکہ شہر کا موجودہ درجہ حرارت 21 ڈگری سینٹی گریڈ ہے، شہر میں ہوا 23 کلومیٹرفی گھنٹہ کی رفتار سے چل رہی ہے۔

بلوچستان میں سردی کا 31 سالہ ریکارڈ ٹوٹ گیا، کوئٹہ منفی 10 سینٹی ڈگری ریکارڈ

دوسری جانب بلوچستان میں سردی کا 31 سالہ ریکارڈ ٹوٹ گیا، قلات منفی بارہ ڈگری اور کوئٹہ منفی دس ریکارڈ کیا گیا، بلوچستان میں آج بھی شدید سردی کا امکان ہے جبکہ کل سے سردی کی لہرمیں کمی آئے گی۔

اس سے قبل قلات میں 13 دسمبر 1986 میں سب سے کم درجہ حرارت ریکارڈ کیا گیا تھا۔

محکمہ موسمیات کے مطابق آئندہ 24 گھنٹے میں ملک کے بیشتر علاقوں میں موسم سرد،خشک رہےگا، تاہم بلوچستان کے بیشتر علاقے شدید سردی کی لیپٹ میں رہے گا ، کشمیر اور گلگت بلتستان میں بعض مقامات پر گرج چمک کے ساتھ ہلکی بارش اور پہاڑوں پر ہلکی برفباری کا امکان ہے۔

پنجاب کے بعض میدانی علاقوں اور بالائی سندھ میں صبح کے اوقات میں ہلکی دھند پڑنے کا امکان ہے۔

ملک میں سب سے زیادہ سردی قلات میں پڑی جہاں درجہ حرارت منفی بارہ ڈگری ریکارڈ کیا گیا، کوئٹہ منفی دس، اسکردومنفی سات ، کالام منفی چھ اور دالبندین میں منفی پانچ ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top