ہفتہ, مئی 25, 2024
اشتہار

آئی ایم ایف کی شرائط عوام کے لیے مہنگائی بم بن گئیں

اشتہار

حیرت انگیز

کراچی : سوئی ناردرن نے گیس 730 روپے 39 پیسے مہنگی کرنے کی درخواست دے دی ، اوگرا گیس قیمتوں میں اضافے کے لیے عوامی سماعت اسی ماہ کرے گی۔

تفصیلات کے مطابق آئی ایم ایف کی شرائط عوام کے لیے مہنگائی بم بن گئیں، کراچی سے خیبر تک گیس مزید مہنگی کرنے کی تیاریاں کرلی گئی۔

سوئی ناردرن اور سوئی سدرن نے اوگرا کو گیس کی قیمتوں میں اضافے کی سمری بھجوا دی ، جس میں سوئی ناردرن کی گیس سات سو تیس روپے انتالیس پیسے فی ایم ایم بی ٹی یو مہنگی کرنے کی درخواست کی ہے۔

- Advertisement -

سوئی نادرن نے آئندہ مالی سال کی ضروریات کےتحت اضافہ مانگا ہے، سوئی نادرن گیس نے اوسط قیمت 2827روپے 49 پیسے مقرر کرنےکی درخواست کی۔

آئندہ مالی سال ریونیو ضروریات کا تخمینہ چارسو اکتیس ارب تیرہ کروڑ روپے لگایا گیا ہے جبکہ سوئی ناردرن نے دو سو چھپن ارب روپے کے ریونیو شارٹ فال کا تخمینہ لگایا ہے۔

اوگرا بیس مارچ کو لاہور اور بائیس مارچ کو پشاور میں سماعت کرے گا۔

گذشتہ روز سوئی سدرن نے گیس کے بنیادی ٹیرف میں 391 روپے انسٹھ پیسے فی ایم ایم بی ٹی یو اضافے کی درخواست دی تھی، سوئی سدرن نے درخواست آئندہ مالی سال کی ریونیو ضروریات کیلئے دی ہے۔

سوئی سدرن نے نئے مالی سال ریونیو ضروریات کا تخمینہ دو سو چھیاسٹھ ارب روپے سے زائد لگایا جبکہ اٹھانوے ارب اکتیس کروڑ روپے کے ریونیو شارٹ فال کا تخمینہ لگایا ہے۔

سوئی سدرن نے گیس کی قیمت ایک ہزار ساٹھ روپے مقرر کرنے کی درخواست کی ہے، اوگرا سوئی سدرن کی درخواست پر تیرہ مارچ کو سماعت کرے گا اور سماعت کے بعد فیصلہ وفاقی حکومت کو بھجوائے گا۔

Comments

اہم ترین

علیم ملک
علیم ملک
علیم ملک پاور ڈویژن، آبی وسائل، وزارت تجارت اور کاروبار سے متعلق دیگر امور کے لیے اے آر وائی نیوز کے نمائندے ہیں

مزید خبریں