The news is by your side.

Advertisement

عمان کے سلطان کے پاس دنیا کی مہنگی ترین بندوق

عمان کے سلطان قابوس کے زیر استعمال رہنے والی قدیم بندوق کی تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہیں، قدیم بندوق پر سابق عمانی سلطان قابوس کی تصویرنقش ہے۔

عمانی سلطان قابوس بن سعید بن تیمور کی بندوق معروف سویڈش کمپنی ووفابن کی تیار کردہ ہے، کہا جارہا ہے کہ یہ دنیا کی مہنگی ترین بندوق ہے۔

سویڈش کمپنی 1977 میں قائم کی گئی تھی جو راویتی بندوقیں بنانے میں عالمی شہرت کی حامل ہے، کمپنی کی تیارکردہ بندوقوں کے بارے میں کہا گیا ہے کہ یہ ہاتھ سے بنائی جاتی ہیں جن میں کسی قسم کا مشینی عمل دخل نہیں ہوتا اسی لیے اس کی قیمت عام بندوقوں سے بہت زیادہ ہوتی ہے۔

سابق عمانی سلطان قابوس کی بندوق کی قیمت کا تخمینہ اس وقت 9 لاکھ 80 ہزار ڈالر لگایا گیا ہے، بندوق پر سلطان قابوس کی تصویر نقش ہے جس کی وجہ سے اس کی قیمت میں اضافہ ہوگیا۔

سویڈش کمپنی انتہائی محدود پیمانے پر بندوقیں بنانے کے آرڈر لیتی ہے، کمپنی کی خاصیت یہ ہے کہ ایک آرڈر مکمل ہونے کے بعد دوسرا آرڈر لیا جاتا ہے۔

کمپنی کی جانب سے متعدد عالمی رہنماؤں کے لیے بندوقیں تیار کی گئی ہیں جن میں سلطان قابوس، شیخ زاید ،شیخ محمد بن زاید، شیخ محمد بن راشد، شیخ حمد بن محمد بن راشد شامل ہیں۔

سویڈش کمپنی نے سلطان قابوس کے انتقال کے بعد اپنے انسٹاگرام پیج پر بندوق کی تصاویر اپ لوڈ کی ہیں تاہم بندوق کے بارے میں مزید معلومات فراہم نہیں کیں جس سے معلوم ہو سکے کہ بندوق کس سال بنائی گئی تھی اور اس کی قیمت کیا تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں