The news is by your side.

Advertisement

سپریم کورٹ نےکراچی سمیت سندھ کےکئی شہروں کا ریکارڈ طلب کرلیا

کراچی: زمینوں کے ریکارڈ میں بڑے پیمانے پرگڑبڑ سے متعلق سپریم کورٹ نے کراچی سمیت سندھ کے کئی شہروں کا ریکارڈ طلب کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق سپریم کورٹ کراچی رجسٹری میں سندھ میں زمینوں کے ریکارڈ سے متعلق کیس کی سماعت ہوئی جس میں عدالتی معاون نے کہا کہ ریکارڈ سے متعلق متاثرہ اضلاع میں کام مکمل نہیں ہوا۔

نذر لغاری نے عدالت کو بتایا کہ کہ ٹھٹھہ میں200، میرپورساکرومیں 150غلط انٹریوں کا انکشاف ہوا جس پر جسٹس گلزار احمد نے استفسار کیا کہ غلط انٹریزکےخلاف کیا کارروائی کی ہے۔

عدالتی معاون نذر لغاری نے جواب دیا کہ میر پورسا کرو کے ریکارڈ میں گڑ بڑ کرنے والا نیب حراست میں ہے، زمینوں کے ریکارڈ میں میں بہت گڑبڑ ہے۔


کراچی: سجاول ٹاؤن کمیٹی میں کروڑوں روپےخورد برد


عدالت نے سندھ کےمتعلقہ اضلاع کے ڈپٹی کمشنرزسے ایک ماہ میں رپورٹ طلب کر لی جبکہ کراچی میں سروے ریکارڈ کے جلنے اوراس کو دوبارہ مرتب کرنے سے متعلق رپورٹ طلب کرتے ہوئے سماعت ملتوی کردی۔

یاد رہے کہ سابق وزیراعظم بینظیربھٹو کی شہادت کے وقت بڑے پیمانے پرزمینوں کا ریکارڈ جل گیا تھا،سپریم کورٹ نے زمینوں کے ریکارڈ میں ہونے والی بے ضابطگیوں پر تحقیقات کا حکم دے رکھا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں