The news is by your side.

Advertisement

سوشل میڈیا پر ڈراؤنی چیز نے صارفین کو خوفزدہ کردیا، بچے ویڈیو نہ دیکھیں

آپ نے اکثر کھیتوں کے درمیان میں لگے انسان نما لکڑی کو کھڑے دیکھا ہوگا جسے عام کپڑے پہنائے جاتے ہیں، جس کا مقصد وہاں سے ان پرندوں اور جانوروں کو بھگانا ہوتا ہے جو فصلوں کو نقصان پہنچاتے ہیں۔

اسی طرح کی ایک جھولتی ہوئی انسان نما چیز کو دیکھ کر لوگوں میں خوف وہراس پھیل گیا، سوشل میڈیا پر حرکت کرتے ہوئے اس مجسمے کی ایک ایسی ویڈیو سامنے آئی ہے جس سے صارفین وقتی طور پر خوفزدہ ہوگئے۔

مذکورہ ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی اور صارفین نے حیرت کا اظہار کرتے ہوئے دلچسپ کمنٹس بھی کیے۔ سوشل میڈیا صارفین نے اسے “دیسی گھوسٹ رائڈر ” کا نام دیا۔

کسی سائیکل کا ہینڈل پکڑے ہوئے اس ڈراؤنی چیز کو خود بخود ہلتا جلتا اور مختلف زاویوں سے حرکت کرتا دیکھ کر جان ور تو کیا انسان بھی سوچنے پر مجبور ہوجاتا ہے کہ آخر یہ کیا چیز ہے؟

ایک ٹویٹر صارف نے اس مجسمے کی ایک ویڈیو شیئر کی ہے جس میں وہ سبز سویٹر، نیلے رنگ کا اسکرٹ اور سرخ رنگ کا اسکارف اور دستانے

پہنے ہوئے ایک ڈراؤنی عورت کے طور پر دکھائی دے رہی ہے۔

پہلی نگاہ ڈالنے پر آپ کو اندازہ نہیں ہوگا کہ یہ نقلی ہے، یہ مجسمہ ہوا کے زور سے ہلتا ہے اور اس کے ڈنڈے میں لگا اسپرنگ اس کو آگے اور پیچھے کی جانب حرکت دیتا ہے جس سے وہ کپڑے بھی لہراتے ہیں، یہ منظر کسی ڈراؤنی فلم سے کم نہیں لگتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں