The news is by your side.

Advertisement

نوجوان آزاد و خود مختار کشمیر کے لیے قربانیاں دے رہے ہیں، سید علی گیلانی

سرینگر : چیئرمین کل جماعتی حریت کانفرنس سید علی گیلانی نے کہا ہے کہ نوجوان کشمیریوں کو غلامی سے نجات دلانے قابض بھارتی افواج کا سامنا کر رہے ہیں.

وہ سری نگر میں عوام کے اجتماع سے خطاب کر رہے تھے انہوں نے کشمیری نوجوانوں کی قربانیوں کو خراج تحسین پیش کرتے ہوئے کہا کہ حریت پسند نوجوان کشمیریوں کے حق خودارادیت کے حصول کے لیے قربانیاں دے رہے ہیں جسے بھارتی قابض افواج نے صلب کر رکھا ہے.

سید علی گیلانی کا کہنا تھا کہ جموں کشمیر میں خون خرابہ بھارتی حکمرانوں کی غلط پالیسیوں کی وجہ سے ہورہا ہے جس کی تمام تر ذمہ داری بھارت کے حکرانوں پرعائد ہوتی ہے.

انہوں نے مزید کہا کہ کہ بھارت نے جموں کشمیر کے لوگوں کے حق آزادی کو جبری طور پر چھین رکھا ہے چنانچہ سرفروش کشمیری قوم کے نوجوان اپنی ماؤں، بہنوں اور بیٹیوں کی عزت کی حفاظت کے لیے جانوں کے نذرانے پیس کررہے ہیں جسے دہشت گردی سے تعبیر کرنا بھارتی پروپیگنڈہ ہے.

سید علی گیلانی نے مزید کہا کہ ایک ایک کشمیری کی ذمہ داری ہے کہ ان کی قربانیوں کی لاج رکھتے ہوئے حصول مقصد تک جدوجہد کو ہر قیمت پر اور ہر صورت میں جاری وساری رکھا جائے اور اس طرح آزاد و خود مختار کشمیر کا خواب شرمندہ تعبیر ہوگا.


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں