عقیدہ ختم نبوت کے تحفظ میں ناکام حکومت استعفیٰ دے، طاہرالقادری tahir ul qadri
The news is by your side.

Advertisement

عقیدہ ختم نبوت کے تحفظ میں ناکام حکومت استعفیٰ دے، طاہرالقادری

لاہور : سربراہ پاکستان عوامی تحریک ڈاکٹرطاہرالقادری نے کہا ہے کہ حکومت عقیدہ ختم نبوت اور عوام کا تحفظ کرنے میں مکمل طور پر ناکام ہو چکی ہے چنانچہ فوری طور پر مستعفی ہوجائے۔

وہ لاہور میں اپنے مرکزی دفتر میں رہنماؤں سے ٹیلی فونک خطاب کر رہے تھے، علامہ طاپر القادری نے کہا کہ حکومت عوام کا دفاع کرنے اور جان و مال کی تحفظ میں مکمل طور پر ناکام ہو چکی ہے۔

انہوں نے مطالبہ کیا کہ حکومت عقیدہ ختم نبوت کے تحفظ میں مکمل طور ناکام ہو چکی ہے اس لیے فوری پر مستعفی ہوجائیں اور مسلمانوں کے ایمان کے بنیادی جز کے تقدس کو پامال کرنے والی حکومت کو کسی طور برداشت نہیں کیا جائے گا۔


 طاقت کا استعمال معاملے کا حل نہیں، قبل از وقت انتخابات ضروری ہوگئے ہیں، عمران خان


علامہ طاہر القادری نے کہا کہ حکومت نے ٹی وی چینل اورسوشل میڈیا پر پابندی لگا دی ہے آخر یہ کیسی جمہوریت ہے جس میں آزادی اظہار رائے پر پابندی ہے اور سماجی رابطے کے تمام ذرائع بند کردیئے گئے ہیں۔


 فیض آباد آپریشن: 145 زخمی، 5 افراد جاں بحق


انہوں نے مزید کہا کہ اگر یہ حکومت مزید مسلط رہی تو حالات کنٹرول سے باہر ہو سکتے ہیں اس لیے حکومت از خود مستعفی ہو تاکہ کشیدہ حالات پر قابو پایا جا سکے اور ملک میں حالات نارمل ہو جائیں۔

خیال رہے آج صبح فیص آباد میں دھرنا مظاہرین کے خلاف آپریشن کے بعد ملک بھر میں حالات کشیدہ ہو گئے ہیں اور اب تک 4 افراد جاں بحق اور 170 افراد زخمی ہو گئے ہیں جب کہ مسلم لیگی رہنماؤں چوہدری نثار، زاہد حامد اور جاوید لطیف کے گھروں پر حملے بھی کیئے گئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں