site
stats
پاکستان

ایسےحکمران نہیں دیکھےجن کےخاندان کی ایسی ذلت ہوئی ہو‘ طاہرالقادری

Tahir ul Qadri

لاہور: پاکستان عوامی تحریک کے سربراہ ڈاکٹر طاہرالقادری کا کہنا ہے کہ جتنی ذلت اس حکومت کی ہوئی ماضی میں کسی کی نہیں ہوئی۔

تفصیلات کے مطابق لاہور میں میڈیا سے گفتگوکرتے ہوئے ڈاکٹرطاہرالقادری نے کہا کہ ملک اس وقت نازک صورت حال سےگزررہا ہے جبکہ حکومت اس وقت مکمل طور پرناکام ہوچکی ہے۔

پاکستان عوامی تحریک کے سربراہ نے کہا کہ حکومت کی ناکامی کسی سے ڈھکی چھپی نہیں ہے، حکومت ایک دھرناختم کرنے کے لیے کامیاب مذاکرات نہ کرسکی۔

ڈاکٹرطاہرالقادری نے کہا کہ سانحہ ماڈل ٹاؤن کے بعد ہی ان کی حکومت ختم ہوچکی تھی، ماڈل ٹاؤن میں انہوں نے انسانیت کا قتل کیا۔

انہوں نے کہا کہ ان کا مواخدہ ایسے ہوا کہ ان کی چوری پکڑی گئی، مواخذہ ایسے ہوا کہ ان کےخلاف چور چور ،سارا ٹبرچور ہے کہ نعرے لگے۔


حکومت اورتحریک لبیک کے درمیان معاہدہ طے پا گیا


طاہرالقادری نے کہا کہ پارلیمنٹ سے مسائل حل نہ کرنے والی حکومت کواقتدار کاحق نہیں ہے، انہیں معاملات کے حل کے لیے فوج کوثالثی کے لیے بلانا پڑتا ہے۔

پاکستان عوامی تحریک کے سربراہ نے کہا کہ ساری حکومت کوفی الفور مستعفی ہو جانا چاہیے، ان کے پاس اقتدارمیں رہنے کا کوئی اخلاقی جوازنہیں رہا۔

انہوں نے کہا کہ حکومت کا انجام بہت برا دیکھ رہا ہوں، پہلےتو معاہدے کرکے باہرچلے گئے تھے اب معافی نہیں ملے گی۔

طاہرالقادری نے کہا کہ جسٹس باقرنجفی کمیشن رپورٹ پبلک ہونےکا حکم آنے والا ہے، رپورٹ پبلک ہونے کے بعد ان کے چہرے بےنقاب ہوجائیں گے۔

پاکستان عوامی تحریک کے سربراہ ڈاکٹر طاہرالقادری نے کہا کرپٹ حکومت کے خلاف اعلان بغاوت ہوچکا ہے، ایسے حکمران نہیں دیکھے جن کےخاندان کی ایسی ذلت ہوئی ہو۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top