The news is by your side.

Advertisement

انسٹاگرام پر زیادہ وقت گزارنے والے صارفین کے لیے نیا فیچر

سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام نے اپنے صارفن کے لیے نئے فیچر کا اعلان کیا ہے جو انہیں یاد دلائے گا کہ انہیں اب ایپ سے کچھ دیر کا وقفہ لینا چاہیئے۔

بین الاقوامی ویب سائٹ کے مطابق میٹا کی زیر ملکیت فوٹو شیئرنگ ایپ انسٹاگرام ایک نئے فیچر ٹیک اے بریک کی آزمائش کر رہی ہے۔ یہ اعلان انسٹاگرام کے سی ای او ایڈم موسیری نے کیا۔

یہ نیا فیچر صارفین کو یاد دلائے گا کہ وہ ایک مخصوص وقت کے بعد ایپ سے 10، 20 یا 30 منٹ کا وقفہ لیں۔

نوٹیفکیشن میں وقفے کے حوالے سے متعدد طریقوں کا عندیہ دیا جائے گا، جیسے چند گہری سانسیں لینا، اپنے خیالات کو تحریر کرنا، پسندیدہ گانے کو سننا یا دیگر۔

ایڈم موسیری کے مطابق یہ نیا فیچر تمام صارفین کو دسمبر میں دستیاب ہوگا اور یہ صارفین کی اپنی مرضی ہوگی کہ اسے آن کریں یا نہیں۔

خیال رہے کہ اکتوبر 2021 میں میٹا کے گلوبل افیئرز کے نائب صدر نک کلیگ نے وعدہ کیا تھا کہ انسٹاگرام میں ایک نیا فیچر ٹیک اے بریک متعارف کروایا جائے گا۔

اس فیچر کا مقصد نوجوانوں میں کچھ وقت کے لیے سوشل نیٹ ورک کا استعمال روکنے کی حوصلہ افزائی کرنا ہے۔ اس وقت انہوں نے یہ تو نہیں بتایا کہ یہ فیچر کب تک دستیاب ہوگا مگر اس کا مقصد ایپ کی لت اور دیگر نقصان دہ رویوں سے تحفظ فراہم کرنا ہے۔

انہوں نے مزید بتایا کہ کمپنی کی جانب سے نوجوانوں کو سوشل میڈیا ایپس میں ایسے مواد سے دور رہنے سے آگاہ کیا جائے گا جو ان کی شخصیت کے لیے مضر ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں