The news is by your side.

Advertisement

گیراج سے ملنے والی چائے کی کیتلی نے زندگی بدل ڈالی

لندن : برطانیہ میں لاک ڈاﺅن کے دوران جب گھر پر فارغ بیٹھنے کے سوا کوئی کام نہ تھا، ایک آدمی کو اپنے گھر کے گیراج کی صفائی ستھرائی کا خیال آیا اور صفائی کے دوران اسے وہاں سے ایسی چیز مل گئی کہ جس سے اس کی زندگی ہی بدل گئی گویا لاٹری نکل آئی۔

غیرملکی خبر رساں ادارےکے مطابق اس 51سالہ آدمی کو گیراج میں پڑے کاٹھ کباڑ سے ایک چائے کی کیتلی مل گئی جو تاریخی طور پر اہمیت کی حامل تھی اور اس کی مالیت 1لاکھ پاﺅنڈ (تقریباً 2کروڑ 13لاکھ روپے) تھی۔

رپورٹ کے مطابق یہ چائے کی کیتلی چین کے ایک قدیم بادشاہ شیان لونگ کی تھی جب یہ کیتلی اس آدمی کو ملی تو وہ اسے ایک نیلام گھر کے ماہر کے پاس لے گیا جس نے اسے اس کیتلی کی اصلیت بتائی تو اس کی خوشی کا ٹھکانہ نہ رہا۔

اس آدمی کا کہنا ہے کہ یہ کیتلی ہمارے خاندان میں نسلوں سے چلی آ رہی ہے، مجھے یاد ہے کہ جب میں چھوٹا تھا تو میری ماں اس کیتلی کو الماری میں سجا کر رکھتی تھی۔

میرا خیال ہے کہ یہ کیتلی میرا دادا چین سے لایا تھا وہ فوج میں تھا اور دوسری جنگ عظیم کے دوران وہ چین میں رہا تھا، واضح رہے کہ یہ کیتلی ہینسن آکشنیرز پر نیلام کی جارہی ہے اور اس کی بولی 24ستمبر کو ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں