site
stats
عالمی خبریں

کویت، استاد کے تشدد سے طالب علم جاں بحق

طالب علم کی ہلاکت سینے پر ضرب لگنے کی وجہ سے ہوئی

کویت سٹی : استاد کے وحشیانہ تشدد سے نو سالہ طالب علم کی موت واقع ہو گئی۔

تفصیلات کے مطابق افسوسناک واقعہ 12 فروری کو مقامی اسکول ’’ الآس ‘‘ میں پیش آیا جہاں ایلیمینٹری جماعت کے طالب علم عیسیٰ تھامیر البلوشی اپنے ٹیچر کے تشدد سے جاں بحق ہو گیا۔

طالب علم کی ہلاکت کی خبر کی اطلاع ملنے کے بعد کویتی وزیر برائے تعلیم اور ہائیر ایجوکیشن نے دلخراش واقعے کی تحقیقات کے لیے کمیشن قائم کردیا ہے، وزیر تعلیم نے جاں بحق ہونے والے طالب علم کے والدین سے اظہار ہمدردی کرتے ہوئے دردناک واقعے پر افسوس کا اظہار کیا ہے۔

وزیر تعلیم حامد الاعزمی نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے بتایا کہ تین ایماندار افسران پر مشتمل آزاد اور خود مختار کمیشن قائم کردیا ہے جس میں وزارت صحت اور محکمہ فتوی و آئین سازی کی مدد اور معاونت بھی شامل رہے گی۔

طالب علم کی لاش کی پوسٹ مارٹم کرنے والے میڈیکیو لیگل ڈاکٹر کے مطابق بچے کی موت اسکول ہی میں ہو گئی تھی جو سینے پر بھاری ضرب لگنے کی وجہ سے واقع ہوئی تھی جب کہ طالب علم کے جسم پر کئی ضربیں لگنے کے نشانات بھی واضح تھے۔

اسکول کے دیگر بچوں کا کہنا تھا کہ استاد نے بچے پر وحشیانہ تشدد کر کے اسے کمرے میں بند کردیا تاکہ وہ اپنے والدین کو واقعے کی اطلاع نہ دیں، بچے کی والدہ طالب علم کو لے کر اسپتال پہنچیں جہاں انہیں بچے کے انتقال کرجانے کی خبر دی گئی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

loading...

Most Popular

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top