site
stats
عالمی خبریں

پیرس: دہشتگردی کاخدشہ،97ہزارسیکیورٹی اہلکار اہم مقامات پرتعینات

پیرس : فرانس میں کرسمس اور سال نو پر ممکنہ دہشت گردی کےپیش نذر سیکیورٹی ہائی الرٹ کردی گئی۔

تفصیلات کے مطابق فرانسی وزارت داخلہ کا کہنا ہے کہ کرسمس اور سال نوپر دہشتگردی کے خدشے پیش نذر اہم مقامات پر ستانوے ہزار سیکیورٹی اہلکار تعینات کر دئیے گئے ہیں۔

سیکیورٹی اہلکاروں میں چون ہزار پولیس اہلکار، چھتیس ہزار پیراملٹری فورسز اور سات ہزار فوجی شامل ہیں، جو شاپنگ سینٹرز، ریستوران ، نائٹ کلب اور پبلک مقامات پر ہیپی نیو ائیر تک اپنے فرائض سرانجام دینگے۔

وزارت داخلہ کہنا ہے دہشتگردی کے خدشات کے باعث سیکیورٹی کوالرٹ کیا گیا ہے۔

یاد رہے کہ امریکی حکام نے کرسمس اور نئے سال کے موقع پر دہشت گردی کے ممکنہ خدشے کے پیش نظر اپنے شہریوں کو یورپ نہ جانے کا انتباہ جاری کیا ہے۔

حکام نے پیغام میں شہریوں کو خبردار کیا تھا کہ یورپی ممالک میں کرسمس اور نئے سال کی تقریبات میں دہشت گردوں کے ممکنہ حملوں کے پیش نظر شہری اور دیگر ممالک کے مسافر مذکورہ ممالک کا سفر نہ کریں۔

واضح رہے کہ گزشتہ برس دسمبر میں دہشت گردوں کی جانب سے برلن مارکیٹ اور استنبول کے نائٹ قلب جبکہ ترکی میں نئے سال کی تقریبات پر حملے کیے گئے جن میں متعدد افراد ہلاک ہوئے تھے۔

جرمنی کے علاقے برلن میں کرسمس کے موقع پر دہشت گردوں نے ہجوم پر ٹرک چڑھا دیا تھا، جس کے نتیجے میں 12 افراد جبکہ استنبول میں ہونے والے اسی طرح کے حملے میں 39 افراد ہلاک ہوئے تھے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top