The news is by your side.

Advertisement

چین، ایران، روس امریکا کو کمزور کرنے کی کوشش کر رہے ہیں: امریکی ادارے کی رپورٹ

واشنگٹن: امریکی سیکیورٹی ادارے نے ایک رپورٹ میں حکومت کو خبردار کیا ہے کہ چین، ایران، روس و دیگر ممالک امریکا کو کمزور کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق امریکا میں پُر تشدد واقعات کے خطرے پر منگل کو ہوم لینڈ سیکیورٹی نے انتباہ جاری کر دیا ہے، ہوم لینڈ سیکیورٹی نے اپنی رپورٹ میں کہا ہے کہ دہشت گرد اور غیر ملکی مخالفین امریکا میں انتشار پیدا کرنا چاہتے ہیں، اور آئندہ چند ماہ میں بڑے پُر تشدد واقعات جنم لے سکتے ہیں۔

ہوم لینڈ سیکیورٹی نے دعویٰ کیا ہے کہ چین، ایران، روس اور دیگر ممالک امریکا کو کمزور کرنے کی کوشش کر رہے ہیں، اور غیر ملکی قوتیں امریکا میں سماجی تقسیم کے بیانیے کو فروغ دے رہی ہیں۔

رپورٹ کے مطابق مخالفین امریکا میں اجتماعات، اسکولوں اور اہم تقریبات کو نشانہ بنا سکتے ہیں، میڈیا اور سرکاری املاک بھی دہشت گردوں کے اہداف میں شامل ہیں۔

ہوم لینڈ سیکیورٹی نے کہا کہ سوشل میڈیا کی کڑی نگرانی کی جا رہی ہے، انتہا پسند عناصر متحرک ہو چکے ہیں، القاعدہ اور داعش کے حامیوں نے حالیہ خونی واقعات کا جشن منایا تھا۔

سیکیورٹی ایجنسی نے اس نئے بلیٹن میں کہا کہ وسط مدتی انتخابات اور رو بمقابلہ ویڈ کا فیصلہ ملک میں انتہا پسندانہ کارروائیوں کو جنم دے سکتا ہے۔ واضح رہے کہ Roe v. Wade سپریم کورٹ کا تاریخی فیصلہ ہے جس کے ذریعے خواتین کو اسقاط حمل کا حق دیا گیا تھا، اور اب سپریم کورٹ خواتین کے اسقاط حمل کے حقوق کے لیے اس آئینی تحفظ کو ختم کرنے کے لیے تیار نظر آتی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں