The news is by your side.

Advertisement

انار کلی دھماکہ ، مبینہ دہشت گردوں کی تصاویر سامنے آگئیں

لاہور : انارکلی دھماکے میں ملوث مبینہ دہشت گردوں کی تصاویر سامنے آگئیں، سہولت کاروں اورمبینہ دہشت گردتینوں شلوارقمیض میں ملبوس تھے۔

تفصیلات کے مطابق لاہور میں انارکلی دھماکے کی تحقیقات جاری ہے ، دھماکے میں ملوث مبینہ دہشت گردوں کی تصاویر اے آر وائی نیوز نے حاصل کرلیں۔

انار کلی دھماکے میں ملوث مبینہ دہشت گردوں کی تصاویر سامنے آگئیں

انار کلی دھماکہ ، مبینہ دہشت گردوں کی تصاویر سامنے آگئیں

ذرائع نے کہا کہ فوٹیج میں جائے وقوعہ کے قریب ریکی کرتے ہوئے 2مبینہ سہولت کاروں کو دیکھا جاسکتا ہے جبکہ ڈیوائس پھینکنے والا مبینہ دہشت گرد اور دونوں سہولت کار تھوڑی دور اکٹھے بھی ہوتےہیں۔

ذرائع کا کہنا تھا کہ مبینہ دہشت گرد اور سہولت کارایک دوسرے کے ساتھ فون پررابطےمیں تھے، سہولت کاروں اورمبینہ دہشت گردتینوں شلوارقمیض میں ملبوس تھے۔

دوسری جانب قانون نافذ کرنے والے اداروں نےایک مرتبہ پھرجائے وقوعہ کاکنٹرول سنبھال لیا اور تباہ ہونے والی دکانوں کے مالکان کو بھی دکانوں کے پاس جانے سے روک دیا گیا ہے ، سیکیورٹی حکام کا کہنا ہے کہ تحقیقات مکمل ہونےتک علاقہ سیل رہے گا۔

خیال رہے انارکلی بازار میں گزشتہ روز ہونے والے دھماکے میں تین افراد جاں بحق جبکہ 26 زخمی ہوئے تھے ، دھماکے کا مقدمہ تھانہ سی ٹی ڈی میں درج کرلیا ہے اور تحقیقات کاعمل جاری ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں