The news is by your side.

Advertisement

تھائی ملکہ کی غیر معمولی تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل

بینکاک : محل کی آفیشل ویب سائٹ کے ذریعے منظر عام پر آنے والی تصاویر میں ملکہ کو فائٹر جیٹ، جنگی لباس اور بندوق چلاتے دیکھا جا سکتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق تھائی لینڈ کے شاہی محل نے اپنی نئی نویلی ملکہ کی کچھ غیر معمولی تصاویر آفیشل ویب پر اپ لوڈ کیں، صارفین کی بڑی تعداد نے اس کو دیکھنے میں دلچسپی لی جس کے باعث ویب سائٹ کریش ہوگئی۔

آفیشل ویب سائٹ کے ذریعے منظر عام پر آنے والی تصاویر میں ملکہ کو فائٹر جیٹ، جنگی لباس اور بندوق چلاتے دیکھا جا سکتا ہے۔

بھارتی ٹی وی کے مطابق تھائی لینڈ کے بادشاہ مہا وجیرالونگ کورن نے 67 سال کی عمر میں تیسری شادی اپنی ذاتی سکیورٹی گارڈ سے شادی کی ہے جو اب ملکہ سوتھدا کے نام سے جانی جاتی ہیں۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہناتھا کہ ملکہ کی تصاویر اپ لوڈ ہونے کے چند ہی لمحات میں ویب سائٹ پر بے تحاشہ ٹریفک کے باعث محل کی ویب سائٹ بیٹھ گئی۔

تھائی لینڈ کے نئے بادشاہ ماہا وجیرالونگ کورن کی تاج پوشی کی تقریب جاری تھی کہ انہوں نے یک دم لوگوں کو مخاطب کر کے سرپرائز دینے کا اعلان کیا۔

سیکیورٹی محافظ سے ملکہ، تھائی بادشاہ کی ملازمہ سے سرپرائز شادی

ماہا وجیرالونگ نے اعلان کیا کہ وہ اپنی سیکیورٹی سدہتا اپنی اہلیہ اور شاہی خاندان کا حصہ بنانا چاہتے ہیں، یہ سنتے ہی وہاں موجود شاہی ملازم ایک پھولوں سے بھری ٹرے لے کر پہنچا اور اُس نے وہ بادشاہ کے سامنے کی۔

ماہا وجیرالونگ نے سدہتا سے اظہارِ محبت کرتے ہوئے شادی کی خواہش کا اظہار بھی کیا جس پر وہ راضی ہوگئیں اور پھر تاج پوشی سے قبل دونوں کی مقامی رسم کے مطابق شادی ہوئی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں