The news is by your side.

اسے طیاروں کا قبرستان کہا جاتا ہے

بینکاک: تھائی لینڈ میں ایک ایسا قبرستان بھی ہے جہاں طیاروں کو لے جا کر پھینک دیا جاتا ہے، یہ جگہ طیاروں کے قبرستان کے نام سے مشہور ہو گئی ہے۔

انٹرنیٹ پر ایسی بہت ساری تصاویر موجود ہیں جن میں قیمتی طیاروں کے خراب ڈھانچوں کا ایک ڈھیر نظر آتا ہے، یہ تصاویر دراصل تھائی لینڈ کے ایروپلین گریویارڈ کی ہیں۔

یہ قبرستان بینکاک کے مشرق میں واقع ایک کھلے میدان میں موجود ہے، یہاں وہ طیارے لاکر پھینکے جاتے ہیں جو کبھی فضاؤں میں اڑان بھر کر لوگوں کو ان کی منازل تک پہنچایا کرتے تھے۔

دل چسپ بات یہ ہے کہ یہ قبرستان ایک سیاحتی مقام کا روپ دھار گیا ہے، کیوں لوگ شوق سے یہاں آ کر ناکارہ طیاروں کے ڈھانچے دیکھتے ہیں اور یہاں ٹینٹ لگا کر پکنک بھی مناتے ہیں۔

یہاں اورینٹ تھائی ایئر لائنس کے دو ایسے طیارے بھی ہیں جن کی قیمت 300 کروڑ روپے بتائی گئی ہے، دراصل کچھ سرمایہ کاروں نے انھیں یہاں اس لیے رکھا تھا کہ انھیں آؤٹ ڈور بار کی طرح استعمال کر کے پیسے کمائے جائیں گے لیکن یہ منصوبہ بری طرح ناکام ہو گیا۔

دل چسپ بات یہ ہے کہ تھائی کلچر میں ایسی جگہوں کو آسیب زدہ قرار دیا جاتا ہے بھلے ہی وہاں کسی کی موت نہ ہوئی ہو۔

خیال رہے کہ امریکا میں طیاروں کا اس سے بھی بڑا قبرستان موجود ہے، ایریزونا کے ٹسکن میں تقریباً 4 ہزار فوجی طیارے اسکریپ یارڈ میں پڑے ہوئے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں