سب کو مل کر برطانیہ کو مضبوط کرنا ہوگا، نو منتخب برطانوی وزیراعظم تھر یسامے -
The news is by your side.

Advertisement

سب کو مل کر برطانیہ کو مضبوط کرنا ہوگا، نو منتخب برطانوی وزیراعظم تھر یسامے

لندن : نئی برطانوی خاتون وزیراعظم تھریسامے نے سابق وزیر اعظم ڈیوڈ کیمرون کو شاندار خراج تحسین پیش کرتے ہوئے کہا ہے کہ ’’ہم سب کو مل کر برطانیہ کو مضبوط کرنا ہوگا اور اس کی ترقی کے لیے اقدامات کرنے ہوں گے۔

تفصیلات کے مطابق برطانیہ کے یورپی یونین سے نکلنے کے حوالے سے ہونے والے ریفرنڈم میں عوامی فیصلہ آنے کے بعد ڈیوڈ کیمرون نے استعفیٰ دینے کا اعلان کیا تھا، جسے ملکہ برطانیہ نے منظور کرتے ہوئے تھر یسامے کو وزیر اعظم کے عہدے پر نامزد کرتے ہوئے حلف لیا۔

London-New-1

ملکہ برطانیہ کی جانب سے استعفیٰ کی منظوری کے بعد ڈیوڈ کیمرون اور اُن کے اہل خانہ نے ٹین ڈاؤننگ اسٹریٹ کو خیر باد کہہ دیا ہے ملکہ برطانیہ نے نئی متخب ہونے والی خاتون وزیر اعظم سے ملاقات کی اور ان سے عہدے کا حلف لیا۔

London1

اس موقع پر سابق وزیر اعظم ڈیوڈ کیمرون کو شاندار طریقے سے تالیوں کی گونج میں وزیر اعظم کی رہائش گاہ سے رخصت کیا گیا.

London-New-4

نئی منتخب وزیر اعظم نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے سابق وزیراعظم کی پالیسیوں پر خراج تحسین پیش کرتے ہوئے کہا کہ ’’ ہم سب کو ملک کر برطانیہ کو مضبوط کرنا ہوگا اور دنیا بھر میں اس کو نمائندہ شناخت دلوانی ہوگی‘‘۔

London-New-2

اس موقع پروزیر اعلیٰ پنجاب شہباز شریف نے نامزد وزیر اعظم تھریسامے کو ٹیلی فون کر کے مبارک باد پیش کی، نامزد برطانوی وزیر اعظم نے شہباز شریف کا شکریہ ادار کرتے ہوئے کہا کہ ’’برطانوی امدا کے درست استعمال کے لیے پنجاب حکومت کی کاوشیں قابل تعریف ہیں‘‘۔

مزید پڑھیں : وزیراعظم ڈیوڈ کیمرون کا مستعفی ہونے کا اعلان

انہوں نے مزید کہا کہ ’’برطانیہ کی جانب سے پاکستان کو دی جانے والی امداد کے مثبت نتائج سامنے آرہے ہیں جو دونوں ممالک کے مفاد میں ہیں‘‘۔
وزیر اعلیٰ پنجاب نے برطانوی وزیر اعظم کو پاکستان کی جانب سے ہر ممکنہ تعاون کی یقین دہانی کروائی اور امید ظاہر کی کہ دونوں ممالک کے تعلقات گزرتے وقت کے ساتھ مزید مستحکم ہوں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں