The news is by your side.

Advertisement

رمضان کا چاند نظر نہیں آیا، پہلا روزہ 25 اپریل کو ہوگا

کراچی: مفتی منیب الرحمان نے کہا ہے کہ رمضان المبارک کا چاند نظر نہیں آیا، پہلا روزہ 25اپریل بروز ہفتہ ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق رمضان المبارک کا چاند دیکھنے کے لیےمفتی منیب الرحمان کی زیرصدارت رویت ہلال کمیٹی کا اجلاس ہوا جس کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے منیب الرحمان نے اعلان کیا کہ ملک میں رمضان المبارک کا چاند نظر نہیں آیا، یکم رمضان 25اپریل بروز ہفتہ ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ ملک کے کسی حصے سے قابل قبول شہادت موصول نہیں ہوئی، یکم رمضان المبارک 25 اپریل بروز ہفتہ کو ہوگا، علما سے اپیل کرتا ہوں 20نکاتی ایس اوپی پر عمل درآمد کرایا جائے۔

ملکی تاریخ میں پہلی بار وزارت سائنس، رویت ہلال کمیٹی میں شامل

مفتی منیب نے علما اور مساجد انتظامیہ سے درخواست کی کہ وہ تمام مساجد سے قالین وغیرہ ہٹا دیں، ہر مسجد میں جراثیم کش اسپرے کیا جائے، مساجد کی صفائی کا خاص خیال رکھا جائے۔

چاند دیکھنے کے لیے رویت ہلال کمیٹی کا مرکزی اجلاس کراچی جبکہ تمام زونل کمیٹیوں کا اجلاس صوبائی ہیڈکوارٹرز ہوا، جہاں چاند کی رویت کے حوالے سے شہادتیں جمع کرنے کے لیے کنٹرول روم بھی قائم کیے گئے۔

واضح رہے کہ محکمہ موسمیات نے آج چاند نہ نظر آنے کی پیش گوئی کرتے ہوئے کہا تھا کہ پاکستان میں رمضان کا چاند 24 اپریل کو بروز جمعہ نظر آنے کا قوی امکان ہے کیونکہ 23 اپریل جمعرات کو شعبان کی 29 ویں تاریخ ہوگی اور چاند افق پر پانچ ڈگری سے کم ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں