The news is by your side.

Advertisement

ٹوئٹر پر دو بڑی تبدیلیوں کا امکان

سماجی رابطے کی مقبول ترین ویب سائٹ ٹوئٹر اپنے پلیٹ فارم پر دو نئے فیچرز لانے پر غور کررہا ہے۔

کمپنی ایسے خیال پر کام کررہی ہے جس کے تحت ٹوئٹر پر ٹوئٹس محدود کیے جاسکیں گے دوسری سہولت یہ ہوگی کہ اگر کوئی الفاظ آپ پسند نہیں کرتے تو کوئی بھی صارف آپ کو اس الفاظ سے ریپلائے نہیں کرسکے گا، خودکار طریقے سے ٹوئٹ بتا دے گا کہ صارف کے لیے یہ الفاظ ترجیح کے خلاف ہے۔

ٹوئٹر پر ابھی کیے جانے والے ٹوئٹس کسی صارف کے تمام فالورز کے سامنے نظر آتے ہیں تاہم مستقبل میں اب مخصوص افراد کو نظر آیا کریں گے۔ پلیٹ فارم آپ کو آپشن دے گا کہ یہ ٹوئٹر دوستوں یا پھر سب کے لیے ہے۔

— فوٹو شکریہ ٹوئٹر

ٹوئٹر کے فیچر میں 2 آڈینس گروپس ہوں گے ایک ‘ایوری ون’ اور دوسرا ‘ٹرسٹڈ فرینڈز’ جن میں سے کسی ایک کا انتخاب ٹوئٹ کرتے ہوئے کیا جائے گا۔

اسی طرح صارفین کے لیے دوسری سہولت ریپلائیز کو فلٹر کرنے کے حوالے سے ہے جس سے صارفین مخصوص الفاظ یا جملوں کا انتخاب کرسکیں گے جو وہ دیکھنا نہیں چاہتے، اس طرح کوئی بھی فرد آپ کے لیے جملہ لکھتا ہے اور وہ آپ پسند نہیں کرتے تو ٹوئٹر فوراً متنبہ کردے گا کہ یہ الفاظ اس فرد کی ترجیح کے خلاف ہے۔

فوٹو بشکریہ ٹوئٹر

خیال رہے کہ اس فیچر سے عندیہ ملتا ہے کہ کسی فرد کو الفاظ کے استعمال سے نہیں روکا جائے گا بلکہ ان کی رسائی کو محدود کیا جائے گا۔

واضح رہے کہ ٹوئٹر کی جانب سے یہ ابھی خیال ہے اس پر عملی اقدامات کے حوالے سے کچھ کہنا قبل از وقت ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں