The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم نے کورکمیٹی کا اہم اجلاس آج طلب کرلیا

اسلام آباد: حکومت قومی معاملات میں اپوزیشن سے بھر پور مقابلہ کرنے کے لیے تیار ہوگئی، وزیراعظم عمران خان نے آج کورکمیٹی کا اہم اجلاس طلب کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق اجلاس میں مولانا فضل الرحمان کے دھرنے سے متعلق پلان سی پر تبادلہ خیال کیا جائے گا اور ملکی سیاسی صورت پر مشاورت ہوگی جبکہ فارن فنڈنگ کیس پر بریفنگ دی جائے گی۔

اجلاس کے دوران میڈیا سے متعلق حکومتی حکمت عملی پر مشاورت ہوگی، کورکمیٹی اجلاس میں معاشی کامیابیوں پر بھی بات ہوگی۔ وزیر اعظم عمران خان نے قومی معاملات پارٹی کے سب سے بڑے فورم پر زیر بحث لانے کا فیصلہ کیا ہے، اجلاس میں شریک سینئر رہنماؤں سے اپوزیشن کی حکمت عملی پر گفتگو ہوگی۔

عمران خان کی زیرصدارت اجلاس بنی گالہ میں ہوگا، تحریک انصاف کی کور کمیٹی کے اجلاس میں پارٹی منشور پر عمل درآمد سے متعلق حکمت عملی طے کی جائے گی، گزشتہ کور کمیٹی اجلاس میں بنائی گئی کمیٹیاں اپنی ابتدائی رپورٹس پیش کریں گی۔

ادھر ذرائع کا کہنا ہے کہ اجلاس میں حکومتی بیانیے کو مؤثر بنانے کی حکمت عملی طے کی جائے گی، دریں اثنا نوازشریف کی صحت کی رپورٹس سمیت پولیس ریفارمز، گورننس ریفارمز اور پارلیمانی سیاست پر غور بھی کیا جائے گا، کور کمیٹی کے اجلاس میں چیئرمین پبلک اکاؤنٹس کمیٹی اور الیکشن کمیشن کے ممبران کی تقرری پر بھی مشاورت ممکن ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں