The news is by your side.

Advertisement

‘زمین سے سونا نکالنے کا اعزاز بھی پی ٹی آئی حکومت کو گیا ہے’

وفاقی وزیر توانائی حماداظہر نے کہا ہے کہ زمین سے سونا نکالنے کا اعزاز بھی پی ٹی آئی حکومت کو گیا ہے پاکستان میں مائننگ کھلنےلگی ہے۔

اسلام آباد وفاقی وزیر خزانہ شوکت ترین کے ہمراہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے وزیرتوانائی حماداظہر نے کہا کہ بیرک گولڈ پاکستان کی مائننگ میں داخل ہورہی ہے معاہدہ مزیدجامع بنانےکیلئےپارلیمنٹ،سپریم کورٹ میں بھی پیش ہوگا بیرک گولڈ دنیاکی سب سےبڑی گولڈمائننگ کمپنی ہے۔

انہوں نے کہا کہ ریکوڈک مائنز کےتانبے اور سونے کا سب سے بڑا دروازہ آج کھل گیا ہے ریکوڈک مائنزدنیا میں تانبے اور سونے کا سب سے بڑا ذخیرہ تصورکیاجاتاہے نئے ریکوڈک معاہدےسے پاکستانی معیشت کو بہت فائدہ ہوگا۔

حماداظہر کا کہنا تھا کہ پچھلی حکومتوں نےجومسئلہ پیدا کیا اس کوعمران خان حکومت نےحل کر دکھایا ریکوڈک میں زمین کےاوپرلوگ غریب اور نیچے سونے کا خزانہ ہے بیرک گولڈکا 50فیصد شیئرز،25فیصد شیئربلوچستان حکومت کا ہوگا نئے معاہدے کے تحت25فیصد حصہ وزارت پیٹرولیم اور پی پی ایل کا ہوگا ریکوڈک کایہ صرف ایک حصہ جسے دریافت کیاگیا باقی رقبہ اس سے زیادہ ہے۔

وزیر خزانہ شوکت ترین نے کہا ہے کہ بلوچستان میں ریکوڈک کان کے لیے غیر ملکی کمپنی بیرک گولڈ کے ساتھ 50 فی صد شیئر کے تحت معاہدہ ہو گیا ہے، جس میں 25 فی صد حصہ بلوچستان کا ہوگا۔

شوکت ترین نے بتایا کہ کینیڈین مائننگ کمپنی بیرک گولڈ معاہدے کے تحت 10 ارب ڈالر خرچ کرے گی، معاہدہ ففٹی پرسنٹ شیئرز پر ہے، جب کہ پچیس فی صد شیئر بلوچستان کو ملے گا، یہ شیئربلوچستان کے عوام کے لیے تحفہ ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں