The news is by your side.

Advertisement

کیا دی راک رومن رینز کو ’ریسل مینیا 38‘ میں پچھاڑیں گے؟

لاس اینجلس: ہالی ووڈ اسٹار اور سابق ڈبلیو ڈبلیو ای معروف ریسلر دی راک اور رومن رینز کے مقابلے سے متعلق اہم تفصیلات سامنے آگئیں۔

تفصیلات کے مطابق امریکا کی ریاست ڈیلاس میں ریسل مینیا 38 میں ہونے والا دی راک اور رومن رینز کا مقابلہ ہونے کا امکانات ختم ہوگئے، اس سے قبل یہ خبریں سامنے آئی تھیں کہ دونوں ریسلر یونیورسٹل ٹائٹل کے لیے ریسل مینیا 38 میں مدمقابل آئیں گے۔

خیال کیا جارہا تھا کہ رومن رینز اور دی راک کا مقابلہ 2023 میں لاس اینجلس میں ہونے والے ریسل مینیا 39 میں ہوگا لیکن اب خبریں سامنے آئی ہیں مقابلے کے امکانات کم ہیں کیونکہ ریسلنگ کا انعقاد راک کے شیڈول پر منحصر ہوگا۔

گزشتہ روز ریسلنگ آبزرور ریڈیو کے دوران ڈیو میلٹزر نے دی راک کے بارے میں گفتگو کی اور کہا کہ شائقین انہیں دوبارہ رنگ میں دیکھنے کے لیے زیادہ انتظار کرنا پڑسکتا ہے۔

مزید پڑھیں: بروک لیسنر کی رنگ میں واپسی، ہوش کس کے اُڑے؟

میلٹزر نے کہا کہ سمر سلیم کے آخری لمحات میں بروک لیسنر کی انٹری یہ گمان ہوتا ہے کہ لیسنر کا مقابلہ رومن رینز سے اگلے سال ریسل مینیا میں ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ دی راک کی عدم شرکت کے باعث لیسنر کو واپس لایا گیا ہے اور رومن رینز کا مقابلہ ریسل مینیا میں بروک لیسنر سے کروایا جائے گا۔

میلٹزر نے مزید کہا کہ رنگ میں واپسی اب دی راک پر ہی منحصر ہے کہ کب وہ رنگ میں اترنا چاہتے ہیں اور کب انہیں اپنے شیڈول سے فرصت ملتی ہے تبھی وہ رومن رینز سے مقابلہ کرسکیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں