The news is by your side.

Advertisement

ایئرٹریفک کنٹرولر کی مہارت، غیر ملکی طیارہ بڑے حادثے سے بچ گیا

کراچی: کراچی میں ایئرٹریفک کنٹرولر نے کمال مہارت کا مظاہرہ کرتے ہوئے غیرملکی طیارے کو بڑے حادثے سے بچا لیا، جہاز میں 150 سے زائد مسافر سوار تھے۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی شہر جےپور سے مسقط جانے والی غیرملکی پرواز(عمان ایئر) ڈبلیووائی276آسمانی بجلی کی زد میں آئی تاہم ایئرٹریفک کنٹرولر نے کمال مہارت کے ساتھ طیارے کے عملے سے رابطہ بحال رکھا اور کئی زندگیاں بچا لیں۔

ذرائع کا کہنا تھا کہ طیارہ بھارتی فضائی حدود سے ہوتا ہوا کراچی ریجن میں داخل ہوا اور سندھ کے علاقے چھور کے مقام پر طیارہ آسمانی بجلی کی زد میں آیا، ایئرٹریفک کنٹرولر نے مکمل رہنمائی کرتے ہوئے طیارے کو حادثے سے بچایا۔

طیارہ 38ہزار فٹ بلندی پر کپتان سے بےقابو ہوگیا تھا، طیارہ کپتان سے بےقابو ہوکر 38ہزار بلندی سے 36ہزار بلندی پر آگیا تھا، کپتان نے ہنگامی بنیادوں پر اے ٹی سی کو میڈے میڈے کی کال دی، بعد ازاں ایئرٹریفک کنٹرولر نے کپتان کی رہنمائی کرکے طیارے کو دیگر طیاروں کے درمیان تصادم سے بچایا۔

سول ایوی ایشن اتھارٹی کے ترجمان کے مطابق غیر ملکی ایئرلائن کے کپتان نے ایئر ٹریفک کنٹرولر سے رابطہ کیا تھا اور میڈے کی کال دی تھی جس پر ایئر ٹریفک کنٹرولر نے کپتان کو خراب موسم سے نکلنے میں مکمل طور پر رہنمائی کی تھی اور دوسرے طیاروں سے بھی بچایا تھا۔

خیال رہے کہ گزشتہ سال نومبر میں اسلام آباد ایئرپورٹ پر غیر ملکی ایئر لائن کا طیارہ حادثے سے بال بال بچا تھا، ایئر پورٹ حکام کے مطابق سعودی ایئر لائن کے طیارے کا لینڈنگ کے دوران ٹائر پھٹ گیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں