The news is by your side.

Advertisement

انڈر ٹیکر نے ریسلنگ کی دنیا کو خیرباد کہہ دیا

نیویارک: ڈبلیو ڈبلیو ای میں ’ڈیڈ مین‘ کے نام سے مشہور ریسلر انڈر ٹیکر نے تین دہائیوں کے بعد ریسلنگ کی دنیا کو خیرباد کہہ دیا۔

تفصیلات کے مطابق ڈبلیو ڈبلیو ای کے معروف ریسلر انڈر ٹیکر رواں سال اپریل میں ریسل مینیا میں اے جے اسٹائلز کو شکست دے کر ریٹائر ہوگئے تھے لیکن انہوں نے ریسلنگ کو خیرباد کہنے کا اعلان گزشتہ روز سروائیور سیریز میں کیا۔

سروائیور سیریز کے اختتام پر ڈبلیو ڈبلیو ای سپر اسٹار، مسٹر میک مین شین میک مین، بگ شو، جے بی ایل، جیف ہارڈی، مک فولی، دی گاڈفادر، دی گڈونس، ساویو ویگا، رکیشی، کیون نیش، رک فلیئر، بوکرٹی، شان مائیکل اور ٹرپل ایچ کے ساتھ ساتھ ان کے ہاف برادر کین ڈبلیو ڈبلیو ای کے تھنڈر ڈوم پر نمودار ہوئے اور انڈر ٹیکر کو خراجِ تحسین پیش کیا۔

ڈیڈ مین نے 1990 میں سروائیور سیریز سے ہی اپنے کیریئر کا آغاز کیا تھا اور ریٹائرمنٹ کے لیے بھی اسی ایونٹ کو منتخب کیا۔

انڈر ٹیکر نے رنگ میں گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ’اب میرے جانے کا وقت آگیا ہے، اب وقت آگیا ہے کہ انڈر ٹیکر کو سکون پہنچا دیا جائے۔‘

انڈرٹیکر کا کہنا تھا کہ مجھ میں اب بھی جذبہ باقی ہے، ریسلنگ سے بہت محبت رکھتا ہوں، اور جسمانی اعتبار سے دیکھا جائے تو اگر ساری زندگی ہی ریسلنگ کرسکتا تو ضرور کرتا، میں ریسلنگ سے بہت محظوظ ہوتا ہوں۔

اپنی عمر کے بڑھنے کا اعتراف کرتے ہوئے مارک کالوے (انڈر ٹیکر) نے کہا کہ ’لیکن آپ بڑھتی عمر سے نہیں بھاگ سکتے، جسمانی طور پر اب میں اس جگہ پر نہیں ہوں کہ رنگ میں جاؤں اور انڈرٹیکر بن جاؤں‘۔

یاد رہے کہ انڈر ٹیکر کی ریٹائرمنٹ کی افواہیں کئی برسوں سے سامنے آرہی تھیں، خصوصاً 2017 میں رومن رینز سے ریسل مینیا میں شکست کے بعد سمجھا جارہا تھا کہ وہ ریسلنگ کو خیرباد کہہ چکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں