The news is by your side.

Advertisement

پیٹرولیم مصنوعات کے تسلی بخش ذخائر موجود ہیں، پی ایس او

کراچی : پاکستان اسٹیٹ آئل نے اعلان کیا ہے کہ ملک کے تمام پی ایس او فیول آوٹ لیٹس پر معمول کے مطابق ترسیل جاری رہے گی۔

تفصیلات کے مطابق پیٹرولیم مصنوعات کی قیمت میں حالیہ کمی ہوتے ہی ملک بھر میں پیٹرول کا بحران کھڑا ہوگیا ہے، پرائیویٹ آئل مارکیٹنگ کمپنیوں کے بیشتر پمپس پر پیٹرول اور ڈیزل ختم ہوچکا ہے۔ نجی مارکیٹنگ کمپنیوں کی جانب سے پیٹرول اور ڈیزل کی فراہمی شدید متاثر ہوگئی۔

دوسری جانب پاکستان اسٹیٹ آئل نے فیول کی قلت سے متعلق چلنے والی خبروں کی تردید کرتے ہوئے اعلان کیا ہے کہ ملک بھر میں فیول کی ضروریات کو پورا کرنے کے لئے پی ایس او کے پاس فیول ہے۔

پی ایس او کا کہنا تھا کہ کمپنی کے پاس پٹرولیم پروڈکٹس کے تسلی بخش ذخائر ہیں اور ملک میں ضروریات پورا کرنے کے لئے وافر مقدار میں فیول موجود ہے.
پی ایس او حکام کا کہنا ہے کہ ملک کے تمام پی ایس او فیول آؤٹ لیٹس پر معمول کے مطابق ترسیل جاری رہے گی۔

واضح رہے کہ آل پاکستان پیٹرولیم ریٹیلرز ایسوسی ایشن نے کہا تھا کہ نجی آئل کمپنیز کی جانب آرڈرز کی سپلائی میں تاخیر ہےانہوں نے مطالبہ کیا ہے کہ پیٹرول پمپس کو پیٹرول اور ڈیزل کی سپلائی مکمل بحال کی جائے۔

آل پاکستان پیٹرولیم ریٹیلرز ایسوسی ایشن کا کہنا تھا کہ کیماڑی سے پیٹرول پمپوں کو سپلائی معطل ہوچکی ہے۔ ریٹ کی کمی کی اطلاعات کے باعث تمام کمپنیز نے اپنے اسٹاک کم ترین سطح پر رکھے ہوئے تھے۔

ذرائع کے مطابق صورت حال بہتر ہونے میں ایک سے دو دن لگ سکتے ہیں، آج پلوڈو نامی جہاز60 ہزار ٹن ڈیزل لائے گا اور کل ایک اور جہاز 60 ہزار ٹن پیٹرول لائے گا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں